[BC3] [Linux] Gezocht programmeur

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoi, wie kan (en wilt) een Linux server installeren en configureren op locatie. Dit is in de omgeving van Sittard/Geleen.
Uiteraard tegen betaling.
;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

waarom probeer je het niet zelf?
het zal waarschijnlijk traag gaan en veel fout gaan maar van je fouten moet je leren.

• BC3 Victim
wat voor soort server moet het zijn? een webserver? of alleen voor file sharing ?? leg het is beter uit?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Mhh noem ik geen programeur!

Mag het ook een UNIX zijn???

:)

• BC3 Victim
Vanmiddag hoor ik wat exact de bedoeling is. Ik weet nu in ieder geval dat er mensen zijn die belangstelling hebben voor de job. Tot vanmiddag....
:z

• BC3 Victim
ok

Pagina: 1