VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .
Da''s een goed boek. Je kan er helaas geen diploma mee krijgen...
Verwijderd
Linux Unleashed kan ik aanraden. Verder zou je alle HOWTO''s kunnen uit gaan spitten.
Verwijderd
ik ben net terug uit engeland heb daarOp maandag 28 mei 2001 14:47 schreef Petuhr het volgende:
Heb zelf het boek "Running Linux" van O''Reilly.
Da''s een goed boek. Je kan er helaas geen diploma mee krijgen...
mijn RH033 gedaan ( bij redhat zelf)
maar dat is echt de basics ik heb nu een leuke opzet maar die leraar raade me daar ook aan om verder te gaan met oreilly is een erg goed boek
/usr/doc/
/usr/src/linux/Documentation/
http://www.google.com/
Boeken vind ik meestal te ver achter lopen..
("linux device drivers" -> fijn leren hoe een 2.0.x kernel werkt
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Een andere aanrader is het bestellen van een set CD''s plus handleiding bij DDI , voor veertig piek. De handleiding is summier maar als je het niet erg vindt om het verder met man en howto''s te doen is het een goede optie. Veel plezier!
Het boek is niet meer zo goedkoop zie ik (US$ 28) maar is wel volledig te lezen op de O'Reilly website.
Zoef
Verwijderd
ZGM is beter.
Zo goed mogelijk is beter dan een helehoop dingen kunnen maar niet weten wat het doet of hoe het werkt.
Daarnaast wil het stoeien met verschillende distro''s ook wel helpen met het verruimen van de kennis.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ben er alleen wel een driekwartjaar mee bezig en heb de boekies eigenlijk nog niet eens helemaal doorgelezen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
http://panic.et.tudelft.nl/debian/handleiding/index.html
Verwijderd
En de Oreilly boeken zijn ook uitstekende hulpmiddellen
Suc6
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
ik zei dus:Op dinsdag 29 mei 2001 00:02 schreef schumache het volgende:
"Linux for Dummies"
ik ben nl al meer dan een jaar met redhatachtigen aan het spelen, dan vind ik "beginnen" niet het goede woord meer. ik wil gewoon uitvinden hoe het precies werkt, niet hoe ik het moet gebruiken.een boek op WO-niveau voor bikkels
een boek is gewoon wel prettig. kun je in bed lezen. bij man moet je natuurlijk wel weten waarvan je de page moet zoeken... en moeders zwaait nogal eens met de telefoonrekening (alles op i-net lezen is dus geen optie). bij de boekhandel staan wel asociaal veel boeken, maar daar zal ook wel crap tussen zitten... daarom vroeg ik het maar even.
maar wel bedankt voor de tips.
en idd, ik bedoel zsm & zgm.
VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
Linux installeren is voor een WO-bikkel niet moeilijk, en kun je, als je linux hebt geinstalleerd, ook zelf weten welke boeken je nog wilt kopen.
Linux leren vanuit boeken, zonder er zelf mee te spelen gaat haast niet.
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Verwijderd
Je kunt ook gewoon ff in de boekhandel kijken, en zelf vergelijken wat een goede is.
Op het net vind je natuurlijk ook veel leuke pdfjes.
http://www.google.com/search?q=pdf+linux+handleiding
[Man linux]