De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
je wilt weten hoe je een file
kan editen?
kan editen?
Skill is when luck becomes a habit.
Het is me al gelukt om quake3 te draaien onder linux. Alleen het draait verschrikkelijk traag. Dus kom ik op het volgende probleem tercht
Heb al de nieuwe drivers van NVIDIA geprobeert te installeren maar op de een of ander manier gaat het fout bij het installeren. Als ik de kernel package probeer te installeren krijg ik deze fouten:
error Modules should never use kernel- headers system headers
error but headers from an appropiate kernel-source
Heb al de nieuwe drivers van NVIDIA geprobeert te installeren maar op de een of ander manier gaat het fout bij het installeren. Als ik de kernel package probeer te installeren krijg ik deze fouten:
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Installeer je de drivers (incl. GLX!) via rpm of tarball, je kunt het beste het laatste doen als je gcc en zo geinstalleerd hebt, meestal wat makkelijker: minder fouten namelijkOp dinsdag 29 mei 2001 01:39 schreef Swuill0 het volgende:
En zijn die kernelheaders die je geinstalleerd hebt wel dezelfde versie als die van je kernel zelf? (dus van de CD van redhat in dit geval (ik neem aan dat je niet je eigen kernel gecompileerd hebt)).