[BC3] Unix AIX- werkstations werken te traag

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Onder Unix AIX werken de 7 werkstations (Nedgraphics) super traag. Het heeft altijd goed gewerkt. Maar de laatste weken niet meer. Hoe kan dat? Waar zit het probleem???

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:01
Ah dat is duidelijk! Nee dit moet gewoon aan je geheugen liggen. Ik zou er overal geheugen bij stoppen. Heb je trouwens ook de licenses geregistreerd op die ibm site?

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-08 17:51
Ik heb geen flauw idee wat er precies aan de hand is, maar ik kan wel een paar tips geven:

- HD vol?
- HD gefragmenteerd?
- temperatuur te warm (zomer)?
- Heb je nog iets veranderd de laatste weken?

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heb je trouwens ook de licenses geregistreerd op die ibm site? 8-)
- Het is inderdaad geregistreerd.

Het heeft ook geen probleem met "paging space". Als het probleem niet aan geheugen ligt, wat kan het anders zijn??? Graag uw reacties... HEEEEEEEEEEELLLLLLLLPPPPPPPPP!!!!!! :'(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

draaien er pocessen die niet moeten draaien :?