PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Waar hangt het systeem precies op
Wat is de exacte foutmelding en/of de laatste melding in je messages/bootspam?
Staat er niet bijv. hdparm aan of een andere optimalisatie, of kernel opties die er niet in horen?
Staat er niet bijv. hdparm aan of een andere optimalisatie, of kernel opties die er niet in horen?
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Welke IDE-ATA controller heb je meegecompiled? Die supersnelle (
) VIA? (die natuurlijk niet in je P100 zit)
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Verwijderd
Doet /bin/bash als init het nou wel of niet?
Is me niet echt duidelijk uit je post.
Heb je wel een inittab in je /etc staan?
Worden er wel tty''s geopend middels getty?
/bin/bash /etc/hosts doen allebij helemaal niets, terwijl /etc/hosts toch echt geen executable is.Op maandag 28 mei 2001 16:27 schreef nelske het volgende:
Doet /bin/bash als init het nou wel of niet?
ja er is een inittab. Anders kan de HD nooit succesvol booten in de athlon.
nee tty''s worden niet geopend.
de laatste lijn die verschijnt is freeing unused kernel memory (200k). Op de athlon is de volgende lijn Sysvinit 2.78 etcblah
Er wordt een IDE controller herkent, en het root fs wordt gemount (anders zou de kernel panic doen)
Ik heb ondertussen de kernel die op mijn server draait gepakt en die doet het ook niet. Ik heb de slackware 7.1 bare kernel + zijn modules gepakt (2.2.16) en ook deze stopt op hetzelfde moment
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Was er maar een foutmeldingOp maandag 28 mei 2001 14:41 schreef imdos het volgende:
Waar hangt het systeem precies op![]()
Laatste message is ''freeing unused kernel memory (200K)''
hdparm is nog helemaal niet aan de orde. staat er niet eens op
EhmOp maandag 28 mei 2001 14:48 schreef Wirf het volgende:
Welke IDE-ATA controller heb je meegecompiled? Die supersnelle () VIA? (die natuurlijk niet in je P100 zit)
Geen idee welke van die SiS en UMC sjippies de IDE controller is. en om het erger te maken er zit ook scsi op (Ik heb alleen geen scsi devices) waarvan ik ook niet weet wat het is
Hoe kan ie het root fs mounten (zonder klachten) als ie een verkeerde ide controller zou hebben. Dat zal ie toch wel in panic springen.
Pagina: 1