De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
dualhead kan je gewoon in je XF86Config-4 zetten hoor. stukje uit de mijne:
dan moet je je devices goed zetten en je screens definieren. success
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Section "ServerLayout"
Identifier "XFree86 Configured"
Screen 0 "Screen0" 0 0
Screen 1 "Screen1" LeftOf "Screen0"
InputDevice "Mouse0" "CorePointer"
InputDevice "Keyboard0" "CoreKeyboard"
EndSection |
dan moet je je devices goed zetten en je screens definieren. success
Probleem: ik heb niet 2 verschillende videokaarten, maar 2 heads op 1 kaart. Het twinview is een extensie die door nVidia zelf gemaakt is (je geeft opties in je config die door de nvidia driver gebruikt wordt).Op maandag 28 mei 2001 08:48 schreef behindthesofa het volgende:
dualhead kan je gewoon in je XF86Config-4 zetten hoor.
Bovenstaande had ik al geprobeerd, maar zonder succes
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
tsja ik snap het. kan je niet zoiets als device:0 en device:1 of zo doen in je config file?
Nee 
Dat is dus de reden dat ik m''n single-head wil splitsen in 2 heads om zo dual-head te ''emuleren'', want dan kan ik de serverlayout die jij voorstelde gebruiken.
Dat is dus de reden dat ik m''n single-head wil splitsen in 2 heads om zo dual-head te ''emuleren'', want dan kan ik de serverlayout die jij voorstelde gebruiken.
Verwijderd
Je kan op dit moment met de nieuwste linux drivers van NVidia alleen extended desktop (desktop wordt uitgerekt over 2 schermen) of clone mode voor zover ik weet.
En wat kleur betreft op je TV, Pal-B doet het bij mij prima.
En wat kleur betreft op je TV, Pal-B doet het bij mij prima.
Pagina: 1