hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
maar die staat er niet
Wall berichtje_hieroOp zondag 27 mei 2001 00:35 schreef hobbeldebobbel het volgende:
wall en dan wat???
huh, heb ik dat gedaan?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
is toch van pink floyd ....
$ man idiot
dan krijg je het alleen te zien als je met telnet of ssh ingelogd ben...
wat ik bedoelde was dat ook windows computers aan het netwerk een berichtje krijgen....
maar die staat er niet
en wat is het commando dan??Op zondag 27 mei 2001 22:12 schreef DiEPVRiESKiP het volgende:
Met smbclient kan het alleen naar windows NT dozen, als je het op Win9x bakkies wilt ontvangen moet je daar winpopup op draaien...
ik wil namelijk dat als die server klaar is met opstarten dat ie een message stuurt naar de rest van het netwerk: "Ik ben back online" of zoiets...
maar die staat er niet
man smbclient!
Zo lastig is dat toch niet?
P.S. het is: smbclient -M
Verwijderd
je doet je ondertitel niet echt eer aanOp maandag 28 mei 2001 11:59 schreef Valium het volgende:
GVD MAN! Lees de F*cking MANUAL!
man smbclient!
Zo lastig is dat toch niet?
P.S. het is: smbclient -M
Zwaar weekend gehad. Ben wezen hiken door de Limbolandse bossen. (Van Maastricht naar Vaals) Maar dat gaat te ver offtopic.
Je zult me hier niet weer op betrappen. Ik vind het namelijk zelf erg irritant wanneer mensen zo reageren.
en dat jij nou een niet zo denderend weekend hebt gehad....
maar die staat er niet
no hard feelings
maar die staat er niet