Ik heb problemen met het branden van Software CD 1 van Solaris 8 in Nero. Ik geloof dat dit een bekend probleem is. In welke brandsoftware doet ie ut wel ? cdrecord ? easy cd creator ? winoncd ?
Ik heb de sparc versie van solaris 8 gebrand met Adaptec easy cd creator [ file, burn from image] en met xcdroast. Je moet die files wel renamen naar .iso bij beide...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik heb dat probleem ook gehad (en niet weten op te lossen), alleen software CD1 trouwens, de andere (Solaris en software2) gingen prima op een CD''tje....
Ik heb ''m 2x gedownload, maar twee maal hetzelfde probleem, misschien ligt het probleem bij Sun
Ik had trouwens, Solaris 8 voor x86.
Succes
Ik heb ''m 2x gedownload, maar twee maal hetzelfde probleem, misschien ligt het probleem bij Sun
Ik had trouwens, Solaris 8 voor x86.
Succes
Klopt die problemen bij sun, het lijkt wel alsof ze daar express bitjes aan het omduwen zijn, software cd1 moest ik 4 keer downloaden, al is dat ook niet zo erg met een T3 verbinding...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
nee 1 uurtje binnen ik heb de intel versie al een tijdje op mijn server staan maar geen tijd gehad om te burnen.