De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Geen onzin reacties zoals je kunt ook IMAP gebruiken
WHY?!
Ik snap niet echt waarom je dit zo willen namelijk, Linux/Unix is standaard al uitgerust met een perfect mail-handling-system.....|
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Met heb ik ook bedoel de CD, niet geinstalleerd
Nog mooier zou het zijn dat exchange freeware was en dat we het allemaal zo konden downloaden en installeren
En dan de source erbij
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Uhm, van wie was Exchange ook alweer .. uhm.. uh.. Ohjah.. Microsoft, ik denk niet dat hun software gratis weg gaan geven .... argh ..Op zaterdag 26 mei 2001 13:32 schreef Arjan_A het volgende:
Klopt, heb ik ook. Maar ik had liever een echte exchange-vervanger gezien die echt onder Linux draait
edit:
Met heb ik ook bedoel de CD, niet geinstalleerd
Nog mooier zou het zijn dat exchange freeware was en dat we het allemaal zo konden downloaden en installeren
En dan de source erbij
`nuff said
1984!!!!
Oh ja shit, dat was hetOp zaterdag 26 mei 2001 13:36 schreef Censored het volgende:
[..]
Uhm, van wie was Exchange ook alweer .. uhm.. uh.. Ohjah.. Microsoft, ik denk niet dat hun software gratis weg gaan geven .... argh ..
`nuff said
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Ohjah, dat was ik helemaal vergeten, de samenzwering van Microsoft en de Amerikaanse regering... They are watching usOp zaterdag 26 mei 2001 13:38 schreef docproc het volgende:
Censored: jewel ze gaan net als bij IE de complete MTA-wereld proberen te veroveren zodat we over een paar jaar alleen nog maar via microsofts wegen kunnen mailen!
1984!!!!
Heb jij het nou over die crypto die niet groter dan een 512 bit mag zijn omdat de NSA het dan niet meer kan kraken?!?!?Op zaterdag 26 mei 2001 13:41 schreef docproc het volgende:
Censored: en de Amerikaanse regering zit met Echelon ons weer te watchen dus zo houdt het nooit meer op. Lang leve crypto dan maar!
Nee man 1024 bit DSA uiteraard. Lijken die algo''s trouwens qua naam zomaar op de NSA? Ik ruik een complot!Op zaterdag 26 mei 2001 13:42 schreef Censored het volgende:
[..]
Heb jij het nou over die crypto die niet groter dan een 512 bit mag zijn omdat de NSA het dan niet meer kan kraken?!?!?
Oh, dat ruik ik dus.. Ik dacht dat je een bout gelaten had ..Op zaterdag 26 mei 2001 13:46 schreef docproc het volgende:
[..]
Nee man 1024 bit DSA uiteraard. Lijken die algo''s trouwens qua naam zomaar op de NSA? Ik ruik een complot!
Toch zou ik gewoon IMAP installeren. Dat moet trouwens toch want phpGroupWare heeft dat nodig.
[deze advertentieruimte is te koop]