De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Heb je je windows systeem ook een ipadres gegeven?
en heb je de dns ook ingevuld?
en heb je de dns ook ingevuld?
Tsja, mijn win98 bak heeft als ip 192.168.0.4 (altijd) en de freesco 192.168.0.1
zou moeten werken toch?
zou moeten werken toch?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
je moet ook je dns van je provider opgeven in je windowsdoos. je zou ook gewoon de caching dns en de dhcp-server aan kunnen zetten als je dat niet zou willen/weten.Op vrijdag 25 mei 2001 16:57 schreef DJFransie het volgende:
Tsja, mijn win98 bak heeft als ip 192.168.0.4 (altijd) en de freesco 192.168.0.1
zou moeten werken toch?
heb ik gedaan, en dan als dns opgegeven 192.168.0.1
Wat heb je gedaan?Op vrijdag 25 mei 2001 17:28 schreef DJFransie het volgende:
heb ik gedaan, en dan als dns opgegeven 192.168.0.1
caching dns of dhcp
als je caching dns hebt moet je op je windowsdoos wel je providers dns invullen..
ow, thnx dan zal dat het wel zijn
Ik heb die DHCP server aanstaan op mijn Freesco router. Deze geeft aan de clients ook gewoon de DNS server van zich zelf. Dus gewoon in jou geval 192.168.0.1.
Geen probleem mee.
Geen probleem mee.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Pagina: 1