Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
[edit orkaan zelf]grrr[/edit orkaan zelf]
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Modjes

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
Gewoon je PC locken als ie aanstaat, werkt prima om kleine broertjes te weren...Op vrijdag 25 mei 2001 11:43 schreef orkaan het volgende:
DAt er steeds meer slotjes komen.... zou het nou komen door dit soort topict **zeg het zelf maar vast.... SLOTJUH**
edit:
ff kijken hoe wakker jotti is
[edit van orkaan zelf] SORRY, ik zal nooit mijn pc meer aan laten staan... en helemaal niet mijn password bewaren[/edit van orkaan zelf]
Idd, ff CTRL+ALT+DEL en Computer Vergrendelen. Neem wel een moeilijk wachtwoord, anders...Op vrijdag 25 mei 2001 12:19 schreef fkooman het volgende:
[..]
Gewoon je PC locken als ie aanstaat, werkt prima om kleine broertjes te weren...
Verwijderd
Niet iedereen heeft WindowsOp vrijdag 25 mei 2001 12:21 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Idd, ff CTRL+ALT+DEL en Computer Vergrendelen. Neem wel een moeilijk wachtwoord, anders...
Da''s ook waar, maar het is toch min of meer een standaard.Op vrijdag 25 mei 2001 12:22 schreef fkooman het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft Windows![]()
"U I T L O G G E N"
Was dat nou zo moeilijk? Ik zou het niet simpeler kunnen bedenken.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen