[BC3] Het lijkt erop

Pagina: 1
Acties:

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
DAt er steeds meer slotjes komen.... zou het nou komen door dit soort topict **zeg het zelf maar vast.... SLOTJUH** ;)

edit:
ff kijken hoe wakker jotti is

[edit van orkaan zelf] SORRY, ik zal nooit mijn pc meer aan laten staan... en helemaal niet mijn password bewaren[/edit van orkaan zelf]

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.sassiessite.f2s.com/images/Smileys/devilslock.gif

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

• Zwerver
  • Niet online
Duurt wel lang vandaag.... kga maar tentamen voorbereiden.... dan is die vast wel dicht als ik klaar ben >:)
[edit orkaan zelf]grrr[/edit orkaan zelf]

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Adjes Afbeeldingslocatie: http://www.sassiessite.f2s.com/images/Smileys/devilslock.gif
Modjes Afbeeldingslocatie: http://www.sassiessite.f2s.com/images/Smileys/devilslock.gif
>:)

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

/doei

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
:Z

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 11:16
hmmmmmm

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

:Z

• Zwerver
  • Niet online
JOTTI, gooi ff dicht wil je... dit kost mij mijn naam, en mijn broertje zijn voortanden.... gvd de gvd

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 11:43 schreef orkaan het volgende:
DAt er steeds meer slotjes komen.... zou het nou komen door dit soort topict **zeg het zelf maar vast.... SLOTJUH** ;)

edit:
ff kijken hoe wakker jotti is

[edit van orkaan zelf] SORRY, ik zal nooit mijn pc meer aan laten staan... en helemaal niet mijn password bewaren[/edit van orkaan zelf]
Gewoon je PC locken als ie aanstaat, werkt prima om kleine broertjes te weren...

• Zwerver
  • Niet online
doe ik de volgende keer mooi ja.... btw, threat is closed.... nu wachten op een slotje.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op vrijdag 25 mei 2001 12:19 schreef fkooman het volgende:

[..]

Gewoon je PC locken als ie aanstaat, werkt prima om kleine broertjes te weren...
Idd, ff CTRL+ALT+DEL en Computer Vergrendelen. Neem wel een moeilijk wachtwoord, anders... :)

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 12:21 schreef jelmervos het volgende:

[..]

Idd, ff CTRL+ALT+DEL en Computer Vergrendelen. Neem wel een moeilijk wachtwoord, anders... :)
Niet iedereen heeft Windows :Z :)

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op vrijdag 25 mei 2001 12:22 schreef fkooman het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft Windows :Z :)
Da''s ook waar, maar het is toch min of meer een standaard.

• Zwerver
  • Niet online
vergrendelen onder gnome.... voetje -> beeldscherm vergrendelen... en ik zou maar geen ctrl - alt - del doen.... onder linux... >:)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
vergrendelen onder linux algemeen:

"U I T L O G G E N"

Was dat nou zo moeilijk? Ik zou het niet simpeler kunnen bedenken. :Y)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Zwerver
  • Niet online
dus jij gaat elke keer als je tien minuten weg bent uitloggen?

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ja
Pagina: 1