[BC3] Duimknop

Pagina: 1
Acties:

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:22

Robert

You have your answer..

Topicstarter
Alles werkt hier prima onder Mandrake 8, ook mijn muis. :)
Maar om het nou perfect te maken wilde ik eigenlijk ook de duimknop van mijn logitech cordless mouseman wheel kunnen gebruiken, voor bv dubbelklikken oid, nu heb ik er nl. niets aan.
Weet iemand waar je zoiets kan aanpassen ?

Btw: logitech mag wel een linuxdrivers gaan ontwikkelen :( de enige andere grote muisproducent MS zal het waarschijnlijk wel nooit doen :r

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heb ik ook ooit geprobeerd.

Mijn zielige logitech muis heeft echter ook nog steeds die ongebruikte button :(

Lijkt erop dat de input driver maximaal vijf knopjes kan zien: wiel=2, rechter, middel en linker maakt samen 5. En dus zal dat niet werken. Dat lees ik tenminste op plaatsen waar ik zinnige info over dit onderwerp vond. :'(

Logitech hoeft zelf geen driver te maken, immers, de muis doet het?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 10:34

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

bij mij werkt de duimknop als middelste muisknop, best wel handig.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:56

Arjan A

Cenosillicafoob

Op vrijdag 25 mei 2001 12:15 schreef Aaargh! het volgende:
bij mij werkt de duimknop als middelste muisknop, best wel handig.
Best handig ja als iemand vraagt
voor bv dubbelklikken oid
Je zou eens op de website van de fabrikant moeten kijken, als er een Linux driver is, dan plaatst-ie hem vast wel (desnoods met disclaimer dat-ie geen schade vergoedt omdat de driver door een ander is geschreven).

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• ajvdvegt
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 12:40
Op vrijdag 25 mei 2001 11:54 schreef BeelzeBuBu het volgende:

Lijkt erop dat de input driver maximaal vijf knopjes kan zien: wiel=2, rechter, middel en linker maakt samen 5.
Da''s inderdaad zo met XFree 3.x, maar met XFree 4.x kan je XFree vertellen hoeveel knoppen je muis heeft. Ik heb alleen nog niergens kunnen vinden hoe je daar iets nuttigs mee kunt doen.... :'(

I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum