Nederlander in het enge Florida
(zelf gebruik ik Mozilla)
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
ik heb eigenlijk weinig problemen met opera/linux.. mozilla geen idee
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
no flash no gloryOp vrijdag 25 mei 2001 01:29 schreef Jotti het volgende:
Opera ondersteunt dan wel (nog) geen flash, maar ik vind het de fijnste browser die er is, geweldig snel en responsive.
Werkt zo''n flash plug-in van netscape onder mozilla wel?[sterke vermoeden]ja[/sterke vermoeden]
mozilla 0.8.1 werkte wel ok!
[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
konq..werkt nog niet met flash of ik hem niet werkend gekregen
galeon wel
Ik heb hier konqueror met Flash, JAVA, en (nog niet uitgebreid getest) RealPlayer 8.Op vrijdag 25 mei 2001 06:40 schreef kyle_2000 het volgende:
konquerer of galeon ...
konq..werkt nog niet met flash of ik hem niet werkend gekregen
galeon wel
Om dit aan de praat te krijgen moet je wel lesstif geinstalleerd hebben alvorens je konqueror gaat compileren (er vanuit gaant dat je een echte vent ben, en geen RPM troep gebruikt =))
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...
Met konquerer kan je zelfs tweakers (java problem?)niet deftig weergeven. En modzilla heeft nog te veel last van benodigde plugins vind ik (mandrake linux 8.0)Op vrijdag 25 mei 2001 01:05 schreef Wirf het volgende:
Mozilla of konquoror
(zelf gebruik ik Mozilla)
[edit]Typo[\Edit]
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Konquerer heeft potentieel maar t.net wordt niet goed weergegeven...ja dan houdt het snel op voor mij
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
de Flash-plugin voor netscape werkt inderdaad ook voor Mozilla, je kunt het op precies dezelfde manier installeren als voor netscape, en je kunt dan echt lekker browsen met Mozilla. Jammer dat Moz zo lang duurt om op te starten... Moz 0.9 moet beter zijn, maar heb nog geen tijd gehad deze te installerenWerkt zo''n flash plug-in van netscape onder mozilla wel?[sterke vermoeden]ja[/sterke vermoeden]
Niet meer of minder dan netscape en dat smerige IE 5 onder windoos...En modzilla heeft nog te veel last van benodigde plugins vind ik (mandrake linux 8.0)
Mozilla 0.9 heeft bij mij eindelijk een volledig pulldown menu. Hij is wat groter... overigens moet je juist zoveel plugins downen omdat de package relatief klein is...
Orkaan
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Call me stupid, maar, wat bedoel je met pulldown menu? ja ik weet wat ''t is, maar welke in mozilla bedoel je?Op vrijdag 25 mei 2001 11:31 schreef orkaan het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan netscape en dat smerige IE 5 onder windoos...
Mozilla 0.9 heeft bij mij eindelijk een volledig pulldown menu. Hij is wat groter... overigens moet je juist zoveel plugins downen omdat de package relatief klein is...
Orkaan
Verwijderd
Misschien ga ik opera maar eens proberen.
Ik werk nu met Opera 0.9, en het gaat allemaal perfect!! De enigste iritatie is de banner boven in. Maar daar moet ik dan maar aan gaan wennen
* _JGC_ weet het niet, installeert nu SuSE via FTP, wat niet snel gaat
Ik zie dat je een Creative SB16 hebt.. Dat gaat niet echt draaien in SuSe.. Keb het zelluvde probleem...[/off topic]...installeert nu SuSE via FTP, wat niet snel gaat
Mozilla 0.9 start veel sneller, omdat alle plugins on the fly worden geladen ipv bij het opstarten. Als je dan gewoon de classic teheme gebruikt is hij behoorlijk snel! Opera blijft het snelste van het snelste maar dan heb je zo;n irri banner in je beeld staan en het is niet Open SourceOp vrijdag 25 mei 2001 12:52 schreef [BoerQ] het volgende:
Mozilla starten gaat bij mij enorm traag, konqueror trouwens ook. Maar konqueror start toch nog net iets sneller.
Misschien ga ik opera maar eens proberen.
[deze advertentieruimte is te koop]
Hoezo niet? Mijn vorige SB16 ging perfect op SuSE 6.0 prof. Maar ja, dat was SuSE 6 en een echte SB16PnP, dis een VIBOOp zaterdag 26 mei 2001 18:42 schreef Paradoxia het volgende:
[off topic]
[..]
Ik zie dat je een Creative SB16 hebt.. Dat gaat niet echt draaien in SuSe.. Keb het zelluvde probleem...[/off topic]
Hou toch eens op. Mensen die niet verder komen dan allemaal warez te installeren en astalavista als startpagina hebben en nooit eens nadenken....Op zaterdag 26 mei 2001 21:51 schreef XElDiablo het volgende:
banner...? vele manieren om daar vanaf te komen...
Ik wordt er erg moe van moet ik eerlijk zeggen. Ik wil zoveel mogelijk legaal en niet al die troep.
[deze advertentieruimte is te koop]
Sorry, ik heb mijn probleem al opgelost met de SB16.. Mijn fout, sorry. Ben Linux newbie u know?Op zaterdag 26 mei 2001 20:01 schreef _JGC_ het volgende:
[..]
Hoezo niet? Mijn vorige SB16 ging perfect op SuSE 6.0 prof. Maar ja, dat was SuSE 6 en een echte SB16PnP, dis een VIBO
Verwijderd
En idd, opera is supersnel.
hehe, wat hij zei, hoeft in principe niet illegaal te zijn hoor... als opera "toevallig" geen verbinding kan krijgen met de adserver, en daardoor geen ads laat zien, dan is dat toch niet illegaal?Op zaterdag 26 mei 2001 22:54 schreef Groot-Moefti het volgende:
[..]
Hou toch eens op. Mensen die niet verder komen dan allemaal warez te installeren en astalavista als startpagina hebben en nooit eens nadenken....
Ik wordt er erg moe van moet ik eerlijk zeggen. Ik wil zoveel mogelijk legaal en niet al die troep.
* Wirf heeft een SB16 én een SB64AWE in één linux systeem, zonder problemenOp zaterdag 26 mei 2001 18:42 schreef Paradoxia het volgende:
[off topic]
[..]
Ik zie dat je een Creative SB16 hebt.. Dat gaat niet echt draaien in SuSe.. Keb het zelluvde probleem...[/off topic]