ik ben het ding waar de duvel bang voor is
koop voor een paar gulden een xtra hdd, en een nieuwere versie. Let wel op dat op zo''n 80486 alles traag werkt en het installeren is moeilijker dan bij een nieuwe. Ook een oudere versie linux is moeilijker te installeren dan de nieuwste.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
waar kannik "koop voor een paar gulden een xtra hdd, en een nieuwere versie." downloaden? Heel aardig van je reply maar daar hebbik nix aan.
Red Hat Linux 6.0/6.1/6.2
http://www.redhat.com/support/docs/howto/
--------------------------------------------1620 MB for Server, 450 MB for Workstation , and 120 MB for Custom Install 16 MB RAM is recommended and can be installed on the Intel 386 to the latest P IIs.
http://www.redhat.com/support/docs/howto/
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Voor zo''n oud doosje zou ik Slackware nemen. Effekes wat lastiger om te leren en qua install, maar dat draaide bij mij een jaartje of 2 terug op een 486 met 4 Mb RAM 
Ok, kernel bakken kostte 24 uur
Pim
Ok, kernel bakken kostte 24 uur
Pim
Verwijderd
Repost:
neem FreeBSD !
stom stom, helemaal vergeten, dat draait nu hier ook op mijn server en het regeert !
retestabiel, redelijk simpel, goeie docs. ik neem aan dat je er een internet routertje van wil maken?
bovendien is FreeBSD vele malen veiliger !
Grtx,
Pim
P.S. eventueel kan ik je wel door de eerste stappen met FreeBSD heen helpen.
neem FreeBSD !
stom stom, helemaal vergeten, dat draait nu hier ook op mijn server en het regeert !
retestabiel, redelijk simpel, goeie docs. ik neem aan dat je er een internet routertje van wil maken?
bovendien is FreeBSD vele malen veiliger !
Grtx,
Pim
P.S. eventueel kan ik je wel door de eerste stappen met FreeBSD heen helpen.
vooraleerst wil ik r op verkennen. Kijken wat het inhoud en wat je r mee kan. Internetrouter behoort ook tot de mogelijkheden toch?
Verwijderd
maar met 200 MB schijfruimte zal je het waarschijnlijk wel zonder X moeten doen hoor. routen is geen probleem
Pagina: 1