De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verkeerde forum:
-> SA/NOS
-> SA/NOS
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Check je kabels en je netwerkkaarten. Zorg er eerst voor dat de hardware goed is.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Dat probleem had ik ook...
Freesco wil de eth0-kaart voor verkeer naar jouw ISP, maar wil nog wel eens die kaart als eth1 zien.
''T is al weer een tijdje geleden voor me, maar probeer ''t volgende eens:
Start Freesco op met de standaard instellingen, let niet op de melding dat ie geen modem vindt. Bekijk dan de systeemgegevens (ik geloof met "report") , daar staan de gegevens van jouw netwerkkaarten. Neem die over en start Freesco opnieuw op en setup. Zorg dat jouw netwekkaart voor extern verkeer eth0 wordt.
De eerste kaart die ie wilt configureren hoeft nl niet altijd eth0 te zijn!!
Ik had dat probleem ook....ff wat geprobeert.... van eth0 eth1 gemaakt en van eth1 eth0 gemaakt. Daarna draaide ie als een tierelier!!
Draait hier al maanden en ik ben er helemaal tevreden mee.
Ik mag dan wel een newbie zijn met linux enzo, maar ik had mn probleem op deze manier opgelost.
Succes, Huug
Freesco wil de eth0-kaart voor verkeer naar jouw ISP, maar wil nog wel eens die kaart als eth1 zien.
''T is al weer een tijdje geleden voor me, maar probeer ''t volgende eens:
Start Freesco op met de standaard instellingen, let niet op de melding dat ie geen modem vindt. Bekijk dan de systeemgegevens (ik geloof met "report") , daar staan de gegevens van jouw netwerkkaarten. Neem die over en start Freesco opnieuw op en setup. Zorg dat jouw netwekkaart voor extern verkeer eth0 wordt.
De eerste kaart die ie wilt configureren hoeft nl niet altijd eth0 te zijn!!
Ik had dat probleem ook....ff wat geprobeert.... van eth0 eth1 gemaakt en van eth1 eth0 gemaakt. Daarna draaide ie als een tierelier!!
Draait hier al maanden en ik ben er helemaal tevreden mee.
Ik mag dan wel een newbie zijn met linux enzo, maar ik had mn probleem op deze manier opgelost.
Succes, Huug
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Altijd als er iets over freesco is kom ik je weer tegen he jelmerOp donderdag 24 mei 2001 22:38 schreef jelmervos het volgende:
Check je kabels en je netwerkkaarten. Zorg er eerst voor dat de hardware goed is.
Simpelste wat je ff kan doen en wat waarschijnlijk wel werkt is ff je kabels omsteken. Dus eth0 in eth1 en eth1 in eth0.Op donderdag 24 mei 2001 20:16 schreef ServerElite het volgende:
mensen, ik heb freesco geinstalleerd en het hij boor freesco maar ik kan geen verbinding krijgen met internet met de rest van de netwerk computers! , ook zie ik geen lampjes op de netwerk kaart voor het thuis netwerk van de route branden. Ik heb er een kabel modem op geinstalleerd kan iemand mij helpen?
Vreemd? Ik weet er best veel van hoor. Heb er zelfs een tijdje software voor geschreven!Op donderdag 24 mei 2001 23:30 schreef Mr.Blonde het volgende:
[..]
Altijd als er iets over freesco is kom ik je weer tegen he jelmer![]()
[..]
Verwijderd
schupOp donderdag 24 mei 2001 21:33 schreef ronaz het volgende:
Verkeerde forum:
-> SA/NOS
Ja, misschien was het iets met Routerstat ofzoOp vrijdag 25 mei 2001 00:05 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Vreemd? Ik weet er best veel van hoor. Heb er zelfs een tijdje software voor geschreven!
Aaah, zou idd wel es kunnen. Dat project ligt ook stof te happen op mijn HD man.Op vrijdag 25 mei 2001 08:22 schreef Mr.Blonde het volgende:
[..]
Ja, misschien was het iets met Routerstat ofzo![]()
Pagina: 1