De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
apt-get install ...
If it ain't broken it doesn't have enough features
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
zeker als je zat CPU-tijd en mem overhebt op je server is dit helemaal geen slechte optie!
Verwijderd
Wat ik je dan adviseer is ssh(2) te installeren en dan met x-forwarding alles te regelen. Dat gaat wel perfect. ''t Is wel lastig om dat voor de eerste keer te doen, maar ik gebruik het op m''n werk ook voor systemen waar ik niet altijd even snel bij kan. Zo kun je dus toch je server gebruiken als server maar ook als werkstation. Zorg er wel voor dat x-forwarding alleen werkt naar je interne kant, anders is het alsnog (te) open.
Verwijderd
/me heeft nog 2x64 MB EDO 60ns geheugen en misschien wel 4x64 MB
Verwijderd
maar voor die grafische dingen moet je inderdaad de grafische libraries etc. installeren. Licq heeft daarvoor GTK (Gnome) en QT (KDE) plugins. Maar dan moet je dus wel de GTK en/of QT libs geinstalleerd hebben staan.
Maar Netscape draaien vanaf je server?? daar zie ik niet echt het nut van in...
BOEF! je steeld onze bandbreete dan! (igv kabel
(sorry.. ik werd gebanned vanwege iets nog veeeeeel kinderachtigers dus vandaar dat ik zo zielig reageer
Telnetten naar server export DISPLAY=windhoosbakje doen en dan gewoon uit je telnet sessie alles starten...
Netscape, omdat windhoos kut als ik die bij ie opkut...
En kabelbreedte misbruiken? Nee, juist niet, ik i-net dan dus alleen maar met die ene bak die op i-net zit ie, de server :-)