De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
misschien dat het door je gekozen ip range komt...
de 169 range is niet bedoelt voor thuis netwerken.. misschien dat je daardoor een default instelling van je "schone" red hat install kapot loopt...
probeer het eens met een meeer gebruikelijke ip range zoals de 172.*.*.* of de 10.*.*.*
de 169 range is niet bedoelt voor thuis netwerken.. misschien dat je daardoor een default instelling van je "schone" red hat install kapot loopt...
probeer het eens met een meeer gebruikelijke ip range zoals de 172.*.*.* of de 10.*.*.*
hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet
Verwijderd
Ik zou het eerder met 192 i.p.v. 172 proberen. Routering van 169.etc gaat niet goed.Op donderdag 24 mei 2001 17:34 schreef hobbeldebobbel het volgende:
misschien dat het door je gekozen ip range komt...
[blij]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! het werkt weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/blij]
weet je wat het was? de 1e port van m''n hub is kapot

en daar ben ik dan vanaf vanmorgen 10 uur meebezig geweest
iig bedankt voor jullie hulp
(hep wel ff de iptjes verandert naar lokale btw)
greets!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! het werkt weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/blij]
weet je wat het was? de 1e port van m''n hub is kapot
en daar ben ik dan vanaf vanmorgen 10 uur meebezig geweest
iig bedankt voor jullie hulp
(hep wel ff de iptjes verandert naar lokale btw)
greets!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen