Compileren is dinderdaad een van de meest gebruikte stresstests.
Wat je ook kunt doen is even kijken op freshmeat natuurlijk. Daar zijn er zat te vinden: http://freshmeat.net/search/?q=stress+test
Wat je ook kunt doen is even kijken op freshmeat natuurlijk. Daar zijn er zat te vinden: http://freshmeat.net/search/?q=stress+test
beste stresstest is een **slecht-geschreven** geheugenintensief programma.
Bv. een video die frames in het video haalt en ze niet loslaat - elk frame paar 100 kb (uncompressed), dus met een paar minuten video zit je geheugen wel vol. Ik heb daar nog wel een voorbeeld progje van liggen als je wilt.
Of mijn rampzalige video-editor, die ik in staat zag om elke linux-kernel onder een X ouder dan 4.0.3 te crashen. (Ik weet nog steeds niet waarom, maar in X 4.0.3 crasht ie niet...)
Bv. een video die frames in het video haalt en ze niet loslaat - elk frame paar 100 kb (uncompressed), dus met een paar minuten video zit je geheugen wel vol. Ik heb daar nog wel een voorbeeld progje van liggen als je wilt.
Of mijn rampzalige video-editor, die ik in staat zag om elke linux-kernel onder een X ouder dan 4.0.3 te crashen. (Ik weet nog steeds niet waarom, maar in X 4.0.3 crasht ie niet...)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
code:
1
2
| #!/bin/sh while :; do $0& done |
ff in een scriptje opslaan, en draaien, perfecte stresstest!
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
mischien 100% cpu load, maar het draait volledig in de l1 cache en stressed anderhalfe instruktie. die wel stress, maar verre van de perfecteOp donderdag 24 mei 2001 13:22 schreef Wirf het volgende:
code:
1 2 #!/bin/sh while :; do $0& done
ff in een scriptje opslaan, en draaien, perfecte stresstest!
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
probeer het maarOp donderdag 24 mei 2001 13:41 schreef nitenite het volgende:
[..]
mischien 100% cpu load, maar het draait volledig in de l1 cache en stressed anderhalfe instruktie. die wel stress, maar verre van de perfecte
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Pagina: 1