Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Verwijderd
wat bedoel je met een "superkernel"? heb je de modules die je in je vorige kernel ook gebruikte als module of rechtstreeks in de kernel gebakken?
als die rechtreeks in je kernel zitten, is er niets aan de hand. die module-fouten die je langs ziet komen, zijn namelijk van de "oude" modules die nog in /etc/modules.conf staan.
kijk je kernel-config nog maar eens goed na, ens als ik jou was zou ik ZOVEEL mogelijk je hardware direct n je kernel bakken. werkt het beste!
als die rechtreeks in je kernel zitten, is er niets aan de hand. die module-fouten die je langs ziet komen, zijn namelijk van de "oude" modules die nog in /etc/modules.conf staan.
kijk je kernel-config nog maar eens goed na, ens als ik jou was zou ik ZOVEEL mogelijk je hardware direct n je kernel bakken. werkt het beste!
Ik had in eerste instantie zoveel mogelijk dezelfde dingen modulair gelaten. Zodat de modules.conf een beetje overeen kwam. Maar hij kon bijv de emu10k-1 module niet vinden terwijl ik die toch modulair had gemaakt
Verder wilde die X niet meer starten maar dat ligt waarschijnlijk aan het feit dat ik de NVIDIA kernel opnieuw moet installen, neem ik aan ? Nu heb ik alles in de kernel gebakken maar blijft die zeuren over bepaalde fonts die die niet kan vinden....
Orkaan
Orkaan
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Had je hiervoor een 2.2 kernel? Dan moet je /usr/src/linux/Documentation/Changes even doornemen (modutils updaten).
Verwijderd
NVidia driver --> klopt, opnieuw.
over die fonts, is waarschijnlijk nls-**** nogwat of niet? moet je eens goed zoeken op native language support in je kernel, dan moeten die meldingen ook snel verdwijnen.
dat van die emu, raar. ook met een find kan je die niet vinden? heeft die misschien een wat andere naam gekregen? zoek eens goed in je modules tree....
anders kun je ook je modules_install ff loggen, kun je wel terugvinden waar die wordt neergezet (of juist niet)
over die fonts, is waarschijnlijk nls-**** nogwat of niet? moet je eens goed zoeken op native language support in je kernel, dan moeten die meldingen ook snel verdwijnen.
dat van die emu, raar. ook met een find kan je die niet vinden? heeft die misschien een wat andere naam gekregen? zoek eens goed in je modules tree....
anders kun je ook je modules_install ff loggen, kun je wel terugvinden waar die wordt neergezet (of juist niet)
gaak ff proberen
erg vaag hij poot hem wel op de goede plek (lib/module/2.4.4./blablalba) maar werken ho maar... maar ja... nu moet ik eerst een hele stapel verslagen gaan schrijven... volgende week nog maar een x proberen! thnx anyway
Verwijderd
* depmod -a ?
* modprobe [module] ?
* insmod <-f> [module].o ?
tsja, natuurlijk _altijd_ de Changes lezen. Je moet behalve modultils nog eea checken...
* modprobe [module] ?
* insmod <-f> [module].o ?
tsja, natuurlijk _altijd_ de Changes lezen. Je moet behalve modultils nog eea checken...
Pagina: 1