There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
wazige bedoeling 
al met dos fdisk /mbr en dan lilo er overheen geprobeerd? misschien dat fdisk je mbr is meer cleaned dan lilo
al met dos fdisk /mbr en dan lilo er overheen geprobeerd? misschien dat fdisk je mbr is meer cleaned dan lilo
The problem is in the part of your brain that handles intelligence.
Had ik ook (vanmorgen nog)
In linux ff opnieuw je LILO instellen. (van welke hd je wilt booten enzo) en opslaan. Met de eerstvolgende boot zou het weer goed moeten werken.
In linux ff opnieuw je LILO instellen. (van welke hd je wilt booten enzo) en opslaan. Met de eerstvolgende boot zou het weer goed moeten werken.
Why is called tourist season, if we can't shoot them ? specs
Verwijderd
/etc/lilo.conf nakijken.
lilo -v -v
sync
dan reboot
werkt dit niet? in dos fdisk /mbr dan boot disk van linux erin en stap 1 uitvoeren
lilo -v -v
sync
dan reboot
werkt dit niet? in dos fdisk /mbr dan boot disk van linux erin en stap 1 uitvoeren
Verwijderd
Mijn lilo was net ook wazig, netjes een paar keer de kernel gecompileerd omdat ik minixfs nodig had en dat eerst niet gelukt was
Begint lilo bij de tweede kernel opeens te lallen dat EBDA te groot was, terwijl ik op dezelfde manier had gewerkt.
Gelukkig was het hersteld toen ik lilo opnieuw uitgevoerd had. Ik begrijp alleen nog niet wat er eigenlijk aan de hand was.
Alles doet het nu gelukkig weer, ook minixfs.
Nu kan ik
Begint lilo bij de tweede kernel opeens te lallen dat EBDA te groot was, terwijl ik op dezelfde manier had gewerkt.
Gelukkig was het hersteld toen ik lilo opnieuw uitgevoerd had. Ik begrijp alleen nog niet wat er eigenlijk aan de hand was.
Alles doet het nu gelukkig weer, ook minixfs.