De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Skill is when luck becomes a habit.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dat zal ik zeker doenEhmm...linux is geen winblows , het draait al op een 386je, dus geen probs, stoei ze
Verwijderd
Dit is niet helemaal waar, of eigenlijk helemaal niet. Windows 3.1 wilde nog wel op een 286 en ik heb een oudere versie van Windows zelfs op een XT zien draaienOp woensdag 23 mei 2001 13:36 schreef dephazer het volgende:
Ehmm...linux is geen winblows, het draait al op een 386je, dus geen probs, stoei ze
Verwijderd
maar de prestatie zuigt dan wel of je moet 58858758755 mb geheugen hebbenOp woensdag 23 mei 2001 16:48 schreef KuRMiE het volgende:
[..]
Dit is niet helemaal waar, of eigenlijk helemaal niet. Windows 3.1 wilde nog wel op een 286 en ik heb een oudere versie van Windows zelfs op een XT zien draaienVolledige overbodige en off-topic reactie, maar ik kon het niet laten.
hmmz ik denk dat als je meer als een mb of 10 heb dat het dan nixs meer uitmaakt, dan kan ie de hele inhoud van de hd in het geheugen ladeOp woensdag 23 mei 2001 22:05 schreef lemac4444 het volgende:
[..]
maar de prestatie zuigt dan wel of je moet 58858758755 mb geheugen hebben
Verwijderd
- 386
- 486
- 586/K5/5x86/6x86/6x86MX
- Pentium-Classic
- Pentium-MMX
- Pentium-Pro/Celeron/Pentium-II
- Pentium-III
- Pentium-4
- K6/K6-II/K6-III
- Athlon/Duron/K7
- Crusoe
- Winchip-C6
- Winchip-2
- Winchip-2A/Winchip-3
- CyrixIII/C3
En dat zijn alleen de x86 platformen...
Zolang jij 4MB RAM hebt (en een swapfile die je als userland geheugen kunt gebruiken) kun je de Linux kernel starten, en mogelijkerwijs installen. 8MB is _minimaal_ wil je iets kunnen doen, 16MB minimaal als je X wilt draaien...
Als je dan ook nog ff op freshmeat zoekt naar text-mode-quake, kun je ook nog in een xterm quaken