De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik raad je aan een PHP tutorial te volgen.
Inderdaad. PHP is een serverside scripttaal, geen client side iets zoals JavaScript ofzo
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
ben d''r al uit...dom foutje van mij...te stom om te vermelden
. in ieder geval ...dank u
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Waarom zou de topicstarter een php tutorial moeten volgen en wat heeft het serverside zijn van php ermee te maken?
Naar mijn weten wordt een <script> tag altijd client-side uitgevoerd. Aangezien PHP door de webserver geparsed moet worden, moet dit dus in <? en ?> tags staan. Iets wat elke PHP tutorial wel uitlegt.Op dinsdag 22 mei 2001 22:02 schreef Nikel het volgende:
Waarom zou de topicstarter een php tutorial moeten volgen en wat heeft het serverside zijn van php ermee te maken?
Which one?Op dinsdag 22 mei 2001 22:12 schreef Nikel het volgende:
rtfm meneer Jansen
Okay, dus die tag kan wel werken, wist ik niet 
Maar dan had ie de file dus .php moeten noemen ipv .html.
Maar dan had ie de file dus .php moeten noemen ipv .html.
When PHP starts to handle file, it will just output the text it encouters. So if you have a HTML-file, and you change its extension to
.php, your file will keep working.
hier staat het antwoord.
<Jeroen> Wirf: vrouwen versieren kan je gewoon in het OSI model proppen hoor :P
I am dyslexic of Borg prepare to have your ass laminated
Real Programmers always confuse Christmas and Halloween because oct31 = dec25
Pagina: 1