[BC3] games voor linux in een NEDERLANDSE winkel

Pagina: 1
Acties:

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hallo,

weet iemand van jullie over er ergens een nederlandse winkel is waar ze linux games verkopen? En dan niet een webwinkel (want dan haal ik het wel bij tuxgames) maar echt IRL?

Orkaan

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Verwijderd

Waarom wil je linuxgames? Echt, voor games kun je beter Windows gebruiken. Linux is niet echt bedoeld voor games.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Nee dat is zo, maar er komen wel steeds meer linuxgames en die draaien gewoon goed onder Linux. Als hij dat nou wil?

Een nederlandse winkel zou ik zo niet weten, ben zelf eigenlijk ook wel benieuwd.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Waarom wil je linuxgames? Echt, voor games kun je beter Windows gebruiken. Linux is niet echt bedoeld voor games.
Zeg dat maar tegen http://www.lokigames.com

hmm... tsja.. ik ben ook nog nooit een game voor linux in een niet online winkel tegengekomen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

http://shop.mensys.nl/mnl_x.html
Hier verkopen ze linux games.
Op de site staat dat ze in haarlem zitten

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-08 18:05
Mensys is idd goed, het probleem is alleen dat omdat ze die spellen uit de vs importeren de prijzen flink hoger (kunnen) liggen als voor de windows versie
Echt, voor games kun je beter Windows gebruiken. Linux is niet echt bedoeld voor games.
Dit is gewoon onzin, het feit dat ik met gemak win2k/xp eruit trek qua frames/sec en dat ik ongeveer gelijk/iets meer frames/sec haal dan win98 zegt toch wel iets over de potentie van linux als game platform....(en dan heb ik het hier over spellen als ut/q3/tribes2 in opengl)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

Ik weet er 1 en dat is
http://www.linuxland.nl :).

Zelf nog niet geprobeerd, maar ik ga er denk ik Tribes 2 bestellen. Q3 draait als een zonnetje op mijn Suse 7.1 doos :7.

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-08 14:28

Apache

amateur software devver

Ik denk dat games onder linux een belangrijke stap is naar de assimilatie van alle windows gebruikers :)

en binnenkort kwam er toch een game-console uit met linux :)

If it ain't broken it doesn't have enough features

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
kijk is op www.penguinpower.nl echt een super site

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 21:36 schreef compukid het volgende:
kijk is op www.penguinpower.nl echt een super site
Psies :)...

• Xu
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-04-2025

Xu

Op dinsdag 22 mei 2001 14:58 schreef orkaan het volgende:
Hallo,

weet iemand van jullie over er ergens een nederlandse winkel is waar ze linux games verkopen? En dan niet een webwinkel (want dan haal ik het wel bij tuxgames) maar echt IRL?

Orkaan
comcol.nl? :)

[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]

Verwijderd

ik heb ooit in de free record shop de blikken limited Quake 3-doos gezien, en dat was de linux-versie... maar verder ben ik er nooit een tegengekomen... :(

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ahhh.... kzie het al... ben een half dagje weg en een stapeltje reply''s ;) Wat een onzin overigens over windows is het betere gameplatform. www.penguinpower kende ik al, maar heb er wel een aantal bij gekregen. Als ik een winkel (irl dus) vind dan laat ik het hier iig weten! Thnx mensen!

Orkaan

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• Sjonny
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:05

Sjonny

Fratser

In rotterdam zit een vet grote boeken winkel, Donner, op de lijn baan.
Hier hebben ze wel een aantal linux games, maar zijn vreed duur.
Ik heb 2 jaar geleden Civilization Call to Power gekocht, en toen was ik iets van 120.- kwijt ...

The problem is in the part of your brain that handles intelligence.

Pagina: 1