Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Verwijderd
Een nederlandse winkel zou ik zo niet weten, ben zelf eigenlijk ook wel benieuwd.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Zeg dat maar tegen http://www.lokigames.comWaarom wil je linuxgames? Echt, voor games kun je beter Windows gebruiken. Linux is niet echt bedoeld voor games.
hmm... tsja.. ik ben ook nog nooit een game voor linux in een niet online winkel tegengekomen.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Hier verkopen ze linux games.
Op de site staat dat ze in haarlem zitten
Dit is gewoon onzin, het feit dat ik met gemak win2k/xp eruit trek qua frames/sec en dat ik ongeveer gelijk/iets meer frames/sec haal dan win98 zegt toch wel iets over de potentie van linux als game platform....(en dan heb ik het hier over spellen als ut/q3/tribes2 in opengl)Echt, voor games kun je beter Windows gebruiken. Linux is niet echt bedoeld voor games.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
http://www.linuxland.nl
Zelf nog niet geprobeerd, maar ik ga er denk ik Tribes 2 bestellen. Q3 draait als een zonnetje op mijn Suse 7.1 doos
en binnenkort kwam er toch een game-console uit met linux
If it ain't broken it doesn't have enough features
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
PsiesOp dinsdag 22 mei 2001 21:36 schreef compukid het volgende:
kijk is op www.penguinpower.nl echt een super site
comcol.nl?Op dinsdag 22 mei 2001 14:58 schreef orkaan het volgende:
Hallo,
weet iemand van jullie over er ergens een nederlandse winkel is waar ze linux games verkopen? En dan niet een webwinkel (want dan haal ik het wel bij tuxgames) maar echt IRL?
Orkaan
[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]
Verwijderd
Orkaan
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Hier hebben ze wel een aantal linux games, maar zijn vreed duur.
Ik heb 2 jaar geleden Civilization Call to Power gekocht, en toen was ik iets van 120.- kwijt ...
The problem is in the part of your brain that handles intelligence.