[BC3] Kan nie meer inloggen als root onder KDE

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb nou weer iets raars; als ik me onder kde 2 inlog als root dan krijg je normaal die "kerstballen" :) te zien, maar nou zie ik alleen dat rode scherm en verder helemaal niks! Geen balk, geen icoontjes.

Ik kan me nu wel inloggen dus als gewone user!

Wie weet wat the problem is?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Oh jah, ik kan wel inloggen in console modus

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

KDE configfiles van root kapot? Bovendien zou ik je niet willen aanraden om je hele GUI als root te draaien, als je root access nodig hebt, kun je altijd nog een terminal openen :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• BC3 Victim
Op maandag 21 mei 2001 21:10 schreef Jotti het volgende:
KDE configfiles van root kapot? Bovendien zou ik je niet willen aanraden om je hele GUI als root te draaien, als je root access nodig hebt, kun je altijd nog een terminal openen :)
Ja aan een kant is dat ook wel zo maar het is zo makkelijk dat als je ff bij een paar bestandjes moet, dat je als root ingelogd bent, ook onder kde :)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Handig? Zeker
Veilig? Mwah... niet echt ;)
Zelf weten hoor :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• BC3 Victim
Op maandag 21 mei 2001 21:32 schreef Jotti het volgende:
Handig? Zeker
Veilig? Mwah... niet echt ;)
Zelf weten hoor :)
Gelukkig wel ;)
Maar zijn er ook gebruikers die bijna dezelfde rechten hebben als de root, zoiets als bin enzo :?

Pagina: 1