De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik doe het meestal door met kill -9 het bash proces waar ze mee ingelogd zitten te killen.
(zie met ps xauf of pstree de processboom)
Das het makkelijkst denk ik.
Andere opties weet ik verder ook niet.
(zie met ps xauf of pstree de processboom)
Das het makkelijkst denk ik.
Andere opties weet ik verder ook niet.
ja dat doe ik nu dus ook (bash of in.telnetd killen) maar dan blijven ze ingelogd...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Vreemd, bij mij niet.
Bekijk het ook met finger, heeeel soms bleven ze idd ingelogd volgens w (maar dat verdween ook na een tijdje dan)
Bekijk het ook met finger, heeeel soms bleven ze idd ingelogd volgens w (maar dat verdween ook na een tijdje dan)
Verwijderd
Ook als je een signal 9 stuurt naar het betreffende pid, zoals ACM al zei?
Lijkt me sterk dat ze dan nog ingelogd zitten.
Lijkt me sterk dat ze dan nog ingelogd zitten.
hmmz ik pak meestal kill -s TERM pid
toch maar es -9 proberen
toch maar es -9 proberen
yep die werkt. thx
Pagina: 1