De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
typ is ''ifconfig'' [interface config]
kijk daar of ip''s en netmask''s goed staan.
kijk daar of ip''s en netmask''s goed staan.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ik maak je zin af compukid.. 
zo niet, doe je iets fout..
zo niet, doe je iets fout..
oke weer een stapje verder. Kan nu mijn modem pinegen en heb een progje van een site voor het instellen van de connectie. 
alleen nu lijkt het alsof er een verbinding is maar hij is er niet. Ligt dit aan de routing instellingen of aan de de ip-chains of ziets help
thnx
alleen nu lijkt het alsof er een verbinding is maar hij is er niet. Ligt dit aan de routing instellingen of aan de de ip-chains of ziets help
thnx
Verwijderd
geef eerst de output eens van:
ifconfig -a
en
route
Dan kunnen we zien wat je al geconfigged hebt...
Doe ander voor de zekerheid (if U don''t mind) de output van:
ipchains -L
ifconfig -a
en
route
Dan kunnen we zien wat je al geconfigged hebt...
Doe ander voor de zekerheid (if U don''t mind) de output van:
ipchains -L
Dat klinkt als pijnigenOp maandag 21 mei 2001 20:09 schreef drwhatson het volgende:
[..] Kan nu mijn modem pinegen [..]
Pagina: 1