De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
ik ga ook maar ff inhaken heb een spel update gedownload met ext. run
Hoe run ik die?
Als ik hem via file options en dan zo''n run progje doet......runt hij hem niet?
Ray
Hoe run ik die?
Als ik hem via file options en dan zo''n run progje doet......runt hij hem niet?
Ray
Hmm, Novell messages zou ik niet weten.
Maar met smbclient kun je NT/2000 machines berichten sturen.
(antwoord helpt niet echt denk ik, maar helpt wel een beetje de goeie richting in
)
Maar met smbclient kun je NT/2000 machines berichten sturen.
(antwoord helpt niet echt denk ik, maar helpt wel een beetje de goeie richting in
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Hier kan je beter een nieuw topic over beginnen. En dan meer info geven.....Op zondag 20 mei 2001 21:35 schreef gharay29 het volgende:
ik ga ook maar ff inhaken heb een spel update gedownload met ext. run
Hoe run ik die?
Ray
Is dat toevallig Aurora? Dus tijdens het booten van de kernel dat alles voorbij komt: Starting this, loading that etc.?de mensen die dat ook gebruiken kennen dat mooie schermpie wel waar in duizend en een talen "welkom" opstaat als je opstart... hoe krijg ik dit weg?? want ik erger me hier aan...
Kijk dan eens in DrakConf oid, staat wel iets over aurora. (ik kan het ook mis hebben hoor...)
(p.s. als je alleen maar replyed om te zeggen dat ik de search moet gebruiken (hep ik gedaan) reply dan maar niet, ook niet als je mandrake of newbies wilt afkraken (dan vind ik je maar triest btw) dank)
Dat is van de meesten hier niet de bedoeling. Wat wel vaak vervelend wordt gevonden is een vraag als "wat is de beste distro" of "Hoe krijg ik LILO weg". De veel voorkomende vragen dus. En jij stelt nu geen FAQ vragen.......