Ik had de VIA drivers geistalleerd voor mijn X met als gevolg dat X niets meer deed. Om terug te gaan naar de oude situatie heb ik mijn XF86Config-4 file moeten wegflikkeren en een een nieuwe moeten maklen via Xconfigurator. Echter: mijn scrollwiel van mijn muis werkt niet meer. Weet iemand hoe ik dat weer werkend moet krijgen?
welke via drivers?
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Het werkt, mijn dank is groot.Op zondag 20 mei 2001 23:17 schreef Xenation het volgende:
Option "ZAxisMapping" "4 5"
NVIDIA drivers bedoel ikwelke via drivers
Nu de NVIDIA-drivers 1.0 uit zijn, kun je het nogmaals proberen.
Je kunt het beste de tar.gz gebruiken. Die werkt ten minste altijd.
Je installeert de beide tarren en verandert in de XF86Config deze regel:
Driver "nv"
in
Driver "nvidia"
En je voegt een loadmodule "glx" toe.
(Ik moest de monitor-autodetectie uitzetten met Option NoDDC 1, maar dat hoef jij waarschijnlijk niet.
Je kunt het beste de tar.gz gebruiken. Die werkt ten minste altijd.
Je installeert de beide tarren en verandert in de XF86Config deze regel:
Driver "nv"
in
Driver "nvidia"
En je voegt een loadmodule "glx" toe.
(Ik moest de monitor-autodetectie uitzetten met Option NoDDC 1, maar dat hoef jij waarschijnlijk niet.
Nee.
Nooit meer nvidia drivers voor mij. De 0.9-versie draaide redelijk (mar minder goed als de standaard, want ik moest X altijd 2x opstarten voordat hij het deed).. maar ik vond het wel koel om echte nvidia drivers te hebben met AGP support. De upgrade naar 1.0 was verschrikkelijk. Het werkte gewoon niet meer.. downgraden wilde niet meer. En als ik nu ook maar 1 driver probeer te intstalleren crashed die in het make proces met een segmentatuon fault. Met veel meoite terug kunnen gaan naar me oude standaard drivers. Nog wel eens een poging gewaagd, maar --segemantation fault-- alrijd. kutzooi
Nooit meer nvidia drivers voor mij. De 0.9-versie draaide redelijk (mar minder goed als de standaard, want ik moest X altijd 2x opstarten voordat hij het deed).. maar ik vond het wel koel om echte nvidia drivers te hebben met AGP support. De upgrade naar 1.0 was verschrikkelijk. Het werkte gewoon niet meer.. downgraden wilde niet meer. En als ik nu ook maar 1 driver probeer te intstalleren crashed die in het make proces met een segmentatuon fault. Met veel meoite terug kunnen gaan naar me oude standaard drivers. Nog wel eens een poging gewaagd, maar --segemantation fault-- alrijd. kutzooi
Pagina: 1