De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
HP heeft pasgeleden een complete Driverdatabase vrijgegeven voor Printers voor Linux. Dus ik weet niet wat je bedoelt met "ondersteunt niet".
Je kunt de drivers idd niet direct downloaden van de website, maar dat heeft meer te maken mert het feit dat de meeste drivers al op je systeem staan (Of op de installatieCD).
Je kunt de drivers idd niet direct downloaden van de website, maar dat heeft meer te maken mert het feit dat de meeste drivers al op je systeem staan (Of op de installatieCD).
Nou met "ondersteunt niet" bedoel ik dus bv. dat er volgens mij geen echte installatie-cd bestaat voor linux!Op zondag 20 mei 2001 13:18 schreef Valium het volgende:
HP heeft pasgeleden een complete Driverdatabase vrijgegeven voor Printers voor Linux. Dus ik weet niet wat je bedoelt met "ondersteunt niet".
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Mijn printer werkt anders prima (laserjet 5M) de printer is gewoon een lpd dus een willekeurige unix kan rechtstreeks z''n opdrachten naar de printer sturen.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Jah mijn deskjet werkt ook vrij goed onder linux, alleen mijn USB scanjet nietOp zondag 20 mei 2001 13:30 schreef Aaargh! het volgende:
Mijn printer werkt anders prima (laserjet 5M) de printer is gewoon een lpd dus een willekeurige unix kan rechtstreeks z''n opdrachten naar de printer sturen.
maar jah, het is natuurlijk wel USB maar toch
HP scanners zouden moeten werken, check de SANE website.Op zondag 20 mei 2001 13:34 schreef pc-reactive het volgende:
[..]
Jah mijn deskjet werkt ook vrij goed onder linux, alleen mijn USB scanjet niet
maar jah, het is natuurlijk wel USB maar toch
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Ook USB? Want ik was gisteren nog op de linux-USB site en daar stond mijn SJ3400 niet bij, wel een 3300Op zondag 20 mei 2001 13:46 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
HP scanners zouden moeten werken, check de SANE website.
Pagina: 1