Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(
Ja weet ik en wat wil je daarmee zeggenOp zondag 20 mei 2001 01:38 schreef svdmeer het volgende:
FreeSCO is een Linux natuurlijk.
Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(
Verwijderd
Your point being?Op zondag 20 mei 2001 01:38 schreef svdmeer het volgende:
FreeSCO is een Linux natuurlijk.
^ niemand een idee
Kun je perl niet gewoon vanaf de source installeren, dus de source downen op http://www.perl.org en die compilen?
Tja wat compilen van sources aan gaat, daar heb ik totaal geen ervaring mee. Ik weet ook niet hoe Freesco daarmee omgaat.Op maandag 21 mei 2001 19:17 schreef RickJansen het volgende:
Kun je perl niet gewoon vanaf de source installeren, dus de source downen op http://www.perl.org en die compilen?
Op de site die je aangaf, heb ik wel een link naar nsperl gevonden (installed zich zelf via gzip). Dit leek goed te gaan, maar gaf uiteindelijk ook een foutmelding over het niet aan kunnen maken van een directory. Daar heb ik nog even verder mee geklooid, met als resultaat dat ik nergens meer bij kon
FF DOS geboot en het bestandje -LINUX-.--- weggegooid. Die file houdt bij welke directories er zijn en om de een of andere reden is die aan gort gegaan. Reboot en het deed het weer.
Ik laat Perl dan nu ook maar ff zitten. Ik heb ook al eens een mailtje gestuurd naar ActiveState en die vatten het ook niet. De error komt voort uit het install scriptje, maar waarom ie daar (in het error gedeelte) terecht komt
Vandaar ook de vraag of misschien al iemand het wel gelukt was.
Pagina: 1