En ik ben erg ongeduldig wat betreft dat soort dingen!
Iemand ervaring mee of een oplossing?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Nadeel is dat het allemaal nogal log is geworden dat hele mozilla, misschien dat als je het zelf compiled dat je allerlei niet gebruikte dingen uit kan zetten en het wat sneller opstart.
http://www.xbmcfreak.nl/
Haha, zon MS-verslaafde.;) Ik moet wel toegeven dat IE niet slecht is! Jammer dat er niet ''zoiets'' is voor kde.Op zaterdag 19 mei 2001 18:31 schreef Jotti het volgende:
Ja, daar heb je wat aan als je geen Windows gebruikt
"zoiets" is er juist wel voor kde, alleen helaas niet net zo goedOp zaterdag 19 mei 2001 18:41 schreef pc-reactive het volgende:
Haha, zon MS-verslaafde.;) Ik moet wel toegeven dat IE niet slecht is! Jammer dat er niet ''zoiets'' is voor kde.
Das pas lekker relaxt
Ja helaas NET niet zo goed! Dat bedoel ik dus!Op zaterdag 19 mei 2001 18:52 schreef ACM het volgende:
[..]
"zoiets" is er juist wel voor kde, alleen helaas niet net zo goed
Verwijderd
Netscape 4.7x is op dit moment nog steeds de overall beste browser voor Linux vind ik...Mozilla komt wel steeds dichter in de buurt, maar is het nog net niet...
Ik heb toch betere ervaringen met mozilla dan met netscape.Op zaterdag 19 mei 2001 19:41 schreef fkooman het volgende:
Konqueror is traag...Galeon werkt niet bij mij (Mandraak![]()
Netscape is op dit moment nog steeds de overall beste browser voor Linux vind ik...Mozilla komt wel steeds dichter in de buurt, maar is het nog net niet...
Ja netschaap 6 is inderdaad 3x niks, weet ik niet uit ervaring heb ik alleen gehoord van veel, heeel veel anderen!Op zaterdag 19 mei 2001 19:48 schreef PluueeR het volgende:
Ik heb geen ervaring met Mozilla, maar wel met Netschaap 6 en die is klote.... geef mij maar Opera 5
Das pas lekker relaxt
De snelheid van de browser doet er bij de Casema toch niet echt toe. Het gebeurt zelden dat een pagina in 1 keer binnenkomt en dat de browser de traagste stap is
Konqueror kan alleen nog geen https en laat het bij wat javascripts wel eens afweten. Mozilla is traaaag (het randje om de renderengine dan)
Mozilla vind ik een hele goede renderengine hebben, maar het geheel eromheen is soms wat traag. Maar gelukkig hebben ze dat sterk verbeterd met als gevolg dat mozilla 0.9 niks meer voor hoeft te laden, dus gewoon bv java laden wanneer het nodig is
[deze advertentieruimte is te koop]
Verwijderd
Ik bedoelde dus eigenlijk tussen het moment dat je op enter drukt nadat je een URL hebt ingevoerd en dat ie de pagina ook daadwerkelijk gaat laden zit (te) veel tijdOp zaterdag 19 mei 2001 22:25 schreef Groot-Moefti het volgende:
Hmm, Konqueror 2.1.1 is bij mij bloed snel.
Maakt gebruik van de renderengine van mozilla maar is een stuk minder plomp.
Mij viel op dat Moz 0.9 meer cpu claimt dan 0.8.1.
Dat dacht ik totdat ik het installeerde en ging gebruiken. Valt allemaal best wel mee! Ik heb hem danwel onder Windows getest, en er zijn waren een paar performance probleempjes (delays bij sluiten windows) maar verder was het bij mij snel en stabiel (echt ZELDEN gecrashed). Voor Linux gebruik ik mozilla en dat is snel en goed, maar crasht wel vaak. Maar Netscape 4 is niet mee te werken onder Linux, dan boot ik wel Windows, als ik wil surfenOp zaterdag 19 mei 2001 19:50 schreef pc-reactive het volgende:
[..]
Ja netschaap 6 is inderdaad 3x niks, weet ik niet uit ervaring heb ik alleen gehoord van veel, heeel veel anderen!
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Als mozilla crasht is het een kwestie van herstart ervan en je kan weer verder, met netscape heb ik (in linux) vaak gehad dat je netscape gegarandeerd weer binnen enkele minuten crasht.Op zondag 20 mei 2001 02:15 schreef mr_a het volgende:
Voor Linux gebruik ik mozilla en dat is snel en goed, maar crasht wel vaak. Maar Netscape 4 is niet mee te werken onder Linux, dan boot ik wel Windows, als ik wil surfen
Verwijderd
zal wel weer express gedaan zijn door die microsofties:(
Galeon is op dit moment de beste keus qua complete browser.
1) Hij is snel, omdat hij de gnome interface gebruikt i.p.v. XUL. (3 sec. voor een koude start).
2) Het is de meest "HTML-compliant" browser voor Linux. Mozilla is dit ook, want dezelfde renderengine, maar zie punt 1.
3) Galeon is compleet: advanced bookmark-prut, Cookie-editor, Tabblad EN multiwindow, Externe downloader.....Ultiem te customizen.
Netscape 4.x ondersteunt CSS niet goed. Is wel sneller en wordt soms beter ondersteund door websites(
fkooman: Mandrake 8 moet Galeon prima kunnen draaien. Je mist vast een bibliotheek. Check je pakketten of compileer de src.rpm
Ik ben er nu zelf mee bezig (nieuwe www.nedlinux.nl om maar ff reclame te maken
Het probleem bij IE is dat hij rotte code weer een beetje fatsoenlijk maakt zodat de meeste mensen denken dat ze een mooie website hebben gemaakt en dan testen ze met netscape en dan zien ze ineens dat ie er daar niet uitziet en dan zeggen de meeste mensen "ja wat is dat dan ook voor k*t browser", terwijl ze zelf geen website kunnen maken
[deze advertentieruimte is te koop]
Hehe, eindelijk ligt IE een keer dwarsOp zondag 20 mei 2001 13:45 schreef Groot-Moefti het volgende:
Alleen IE ligt dwars.
Probeer maar es met CSS een checkbox/radiobutton er mooi uit te laten zien.Op zondag 20 mei 2001 13:47 schreef pc-reactive het volgende:
Hehe, eindelijk ligt IE een keer dwars![]()
Mozilla doet het perfect, IE stopt er altijd een wit achtergrondje en een zwart dingetje in (en een beetje een gekleurd randje als je de achtergrond wilde veranderen
Ja dat zie je inderdaad in IE.Op zondag 20 mei 2001 13:54 schreef ACM het volgende:
[..]
Probeer maar es met CSS een checkbox/radiobutton er mooi uit te laten zien.
Mozilla doet het perfect, IE stopt er altijd een wit achtergrondje en een zwart dingetje in (en een beetje een gekleurd randje als je de achtergrond wilde veranderen)
Verwijderd
Hij segfault bij het opstarten...Heb verder geen zin om er naar te kijken. Ik heb maar ff tijdelijk Mandrake erop totdat de nieuwe Slackware uitkomtOp zondag 20 mei 2001 13:14 schreef Valium het volgende:
[..]
fkooman: Mandrake 8 moet Galeon prima kunnen draaien. Je mist vast een bibliotheek. Check je pakketten of compileer de src.rpm
LinuxFox, because penguins aren't even furry
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
(Zal wel aan mij liggen...StarOffice 5.1 doet het bij mij ook erg snel op een K-2:166/64....hehehe)
http://www.akaxaka.tk/ - "Knowledge is power. Power corrupts. Study hard, be evil." - 4 Jaar GoT en nog steeds niet evil: er moet een verband zijn...