[BC3] Coyotelinux

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Zijn hier mensen die verstand hebben van Proxyserver "Coyotelinux"? Ik heb ''m geinstalleerd, krijg (waarschijnlijk) ook verbinding met internet. Ik heb een route toegevoegd op mijn pc, en als ik nu ping gaat mijn modem lekker verbinden. Maar een ping terugkrijgen gebeurt nooit!
Op de site staat ook niets. Ben nu ruim een dag bezig :(

Kan iemand me hiermee helpen?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

>> [url="/listtopics.php/23"]Non-Windows Operating Systems[/url] <<

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Valium
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 01:55

Valium

- rustig maar -

Je hoeft helemaal geen route toe te voegen als het goed is. Je moet op jouw eigen computer de coyote-bak als gateway instellen. Ook moet je je IP-adres op een intern adres instellen. Of ja gebruikt de DHCP-oplossing die op de coyote-diskette staat.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op zaterdag 19 mei 2001 13:33 schreef Valium het volgende:
Je hoeft helemaal geen route toe te voegen als het goed is. Je moet op jouw eigen computer de coyote-bak als gateway instellen. Ook moet je je IP-adres op een intern adres instellen. Of ja gebruikt de DHCP-oplossing die op de coyote-diskette staat.
Nah, die route is voor de test. Ik internet nog via een andere proxy :) Maar ik probeer het ook op de linuxbak zelf. En daar krijg ik ook gewoon geen reply.
newbievraag: hoe kan bekijken of ik een dhcpadres heb gekregen als ik verbinding heb?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen