[BC3] Windows 2000 SP2 in Samba PDC

Pagina: 1
Acties:

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:56

Arjan A

Cenosillicafoob

Topicstarter
Wie heeft er nog meer problemen gehad met z''n Samba PDC na het installeren van SP2 over Windows 2000?
Het ligt niet aan Samba, want met een Win2k SP1-bak kan ik wel inloggen op het domein.
Het probleem begint dat-ie het profile niet kan kopieëren. Dan wordt een temporary account aangemaakt. Als dat er is, kan ik wel bij mij Z:-drive komen (gehost/geshared door Samba) en kan ik wel bij mijn profile komen.

Aangezien SP2 nog maar net uit is, kan ik hiervoer nog vrij weinig documentatie vinden. Heeft iemand anders ook al problemen ondervonden hiermee?

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Verwijderd

Over welke samba-versie heb je het?
(TNG, HEAD, 2.2.X)

Heb je verder al eens op de samba-mailinglijsten gekeken?

Ik weet wel dat SP1 destijds met TNG ook al problemen gaf, misschien dat het nu weer zo is:?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kijk eens in winnt\debug\user\userenv.log (weet niet geheel zeker of dit pad klopt).

Dit soort problemen zijn trouwens heeeeel normaal met M$ ServicePacks :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

Topicstarter
Ik had inderdaad de mailinglijsten al bekeken maar kon (nog) niets vinden. SP2 is nog maar net uit. Waarschijnlijk zullen de die-hard Samba-ers het wel uit hun hoofd laten zo''n SP te installeren, gezien de ervaring met Service-Packs.
Ik denk zelf dat het wel eens te maken kan hebben met de 128-bits security.

Het betreft overigens Samba 2.2.0

Canon EOS | DJI M2P

• BC3 Victim
Zal best wel eens kunnen.

Toch heb ik nooit probs gehad met NT4 SP6A 128 bit security en Samba.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Hmm... dan was dat de oorzaak. Ja ik heb ''t dus ook. Ik kan nu alleen niet meer joinen met m''n win2k bak op de samba server(ben vergeten hoe ''t moest).

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

Topicstarter
Nou, hij begon met klagen dat-ie mijn profiel niet meer over kon gooien. Toen heb ik hem uit het domein gehaald en er opnieuw ingestopt (lees: geprobeerd). Toen dit fout bleef gaan kreeg ik argwaan. ''k Ga win2k maar opnieuw installeren en wachten op een Samba patch.

Canon EOS | DJI M2P

• BC3 Victim
Je kan je w2k bak forceren cleartext passworden te sturen (als dit wat oplost).

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

Topicstarter
Nee, cleartext wil ik juist niet meer, krijg je van die vervelende berichten bij reconnect van shares |:(

Canon EOS | DJI M2P

• BC3 Victim
Ik heb nu ook SP2 draaien i.c.m. samba en heb geen problemen tot op heden.

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

Topicstarter
Met of zonder cleartext? (Enne, as het vrijdag of zaterdag dat je postte?)

Canon EOS | DJI M2P

Pagina: 1