Toon posts:

[BC3] Geen shutdown kunnen uitvoeren!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste...

Ik kan als root en als gebruiker geen shutdown meer uitvoeren. Ik voer deze commando''s uit shutdown -r now en shutdown -h now. Dat lukt niet meer. Ik snap niet waar dat aan ligt jullie misschien.

Matthijs

Verwijderd

Krijg je nog iets van een foutmelding of helemaal niks?

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
en lukt "init 0" (uit) en "init 6" (restart) ook niet meer?

Verwijderd

find / -name "*shutdown*" -print

bestaat dat.

set?

profile?

MVGR

Sebastiaan

Verwijderd

Topicstarter
Beste...

Ik zal het proberen. Maar ik zit nu op school jullie krijgen het morgen te horen

Matthijs

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-01 12:32

ThE_ED

Stuffed Animal

Ik had eerst het vage probleem dat zo ongeveer elk proces ''zombie'' werd. Zelfs het shutdown proces... en ik kon m''n bak dus ook niet meer herstarten oid. Toen heb ik maar de reset knop gebruikt... We weten nog steeds niet wat er toen precies mis is gegaan.

Ik ben fan van dingen

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op donderdag 17 mei 2001 11:23 schreef ThE_ED het volgende:
Ik had eerst het vage probleem dat zo ongeveer elk proces ''zombie'' werd. Zelfs het shutdown proces... en ik kon m''n bak dus ook niet meer herstarten oid. Toen heb ik maar de reset knop gebruikt... We weten nog steeds niet wat er toen precies mis is gegaan.
Ohja, dat was inderdaad een gaaf probleem >:)
Ik heb toen nog lopen helpen met zoeken naar een oplossing, misschien dat reboot -f had geholpen...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
halt -p

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1