[BC3] (linux)Suse 7.1 pro & X-Win32

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okee ik roep het zelf maar alvast
newbie alert

Ik ben op zich wel newbie, maar heb toch wel eea aan unix ervaring van school van vroeger.

heb hier een suse 7.1 pro draaien op een oude bak, en wil met X-Win32 vanaf m''n winme bak een X-Sessie opstarten naar dat ding, maar het lukt me absoluut niet.

Kan iemand me in de juiste richting sturen.

Is die X-Win32 een beetje een goeie of kan ik beter een andere x-client nemen?

kan al wel telnetten naar die bak toe.

TIA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat je moet doen is display exporteren
export DISPLAY=192.168.10.10:0.0 dit werkt met xvision zo met reflection x connect je en geeft de client een compleet commando mee wat die instellingen al doet.

MVGR

Sebastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VlasBaard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 15:44
X-Win32 is echt heel fijn.... zelfs xsnow werkt.. ok ook al blijft de sneeuw alleen op X-windowtjes liggen, en niet op Windows-windows (als je begrijpt wat ik bedoel ;)), maar daar valt niets aan te doen.

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb alleen wel het probleem dat hij de hele tijd vastloopt :(( zoiets is ook te lezen op hun forum

ga vanavond ook ff x-winpro proberen, die schijnt ook wel goed te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik gebruik ook SuSE 7.1 pro en XWin32. Ik heb XWin32 met de standaard opties geinstalleerd. Dan start ik hem op en dan log ik in op m''n linux bak en dat typ ik:
DISPLAY=<pc naam of ip>:0 xterm &

suc7.1

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen