[BC3] PCMCIA-Multicom Dynalink onder linux ?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wie kan mij op weg helpen met het onder Linux installeren van een Dynalink 4 in 1 kaart (multicom DYNMC4).

Ik heb het commando cardctl ident gegeven:
Socket 0: product info: "2L", "Multicom" , "0000000"
function: 0 (multicom).

Het lijkt er dus op dat het kaartje zichzelf in ieder geval aan het OS kan aanbieden.

Wellicht moet ik iets extra''s zetten in: /etc/pcmcia/config ?

Remke

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 12:09

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Uhm, al eens gekeken op hardware.redhat.com of een andere website die de hardware-list bijhoudt of op de dynalink site zelf gekeken of er support is voor je kaart :?

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

• BC3 Victim
Natuurlijk heb ik eerst zelf geprobeerd om via diverse zoekmachines e.e.a. te zoeken.
Ik heb géén informatie kunnen vinden.

Wellicht kan je iets duidelijker zijn waar ik wellicht de goede informatie kan vinden.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Probeer eens te achterhalen welke chip ze gebruiken in dat kaartje, dynalink gebruikt veel realtek zut. Een forced insmod met een realtek pcmcia module heeft misschien succes...

• BC3 Victim
Kijk daar hebben we iets aan, ik ga erachter aan.
Thanks

• BC3 Victim
Er zit een motorolla chip in (SMC)
::: ik sta open voor suggesties :::
Remke

Pagina: 1