De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Lokaal mail verzenden tussen windows of linux en wil je een client gebruiken die de mail van de server afhaalt. (pop)
zeg maar wat je precies wil en mail versturen is niet compleet afhankelijk van de sendmail.cf file.
MVGR
Sebastiaan
zeg maar wat je precies wil en mail versturen is niet compleet afhankelijk van de sendmail.cf file.
MVGR
Sebastiaan
Ik raad je wel aan om de mc - files van sendmail te gebruiken. Als je dan is de source bij in de "cf" dir kijkt vind je vast wel een uitleg over de verschillende opties
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Als je een standaard redhat installatie hebt gedaan kun je al lokaal mail versturen. Hoef je niets voor te doen.
Overigens edit je meestal niet de .cf file (tenzij je heel goed bent (en Eric Allman heet
) maar de .mc file. Dit is een configuratie bestandje met een aantal macro oproepen wat dmv m4 een .cf file genereerd.
Met lokaal bedoel ik overigens op de linux server zelf....
Overigens edit je meestal niet de .cf file (tenzij je heel goed bent (en Eric Allman heet
Met lokaal bedoel ik overigens op de linux server zelf....
Pagina: 1