[BC3] Dit is lachen, zoveelste flame van MS op linux

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:02
Dit nieuws moet je submitten op tweakers.net!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Humm, is wel leuk ja. Doe ik gelijk :)

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:52
:r :r :r :( :( :(

Wat een bullshit staat daar....

Als ze iets scrijven moet het wel kloppen maar het grootste deel in gewoon onzin

• Aaargh!
  • Laatst online: 19-08 10:34

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Ff paar hoogtepunten uit de tekst:
hier staat trouwens een html versie.
Nor is it guaranteed, or even likely, that an application you develop for one GUI will run under a different GUI, even on the same distribution. You do not have this problem with Microsoft?s platform, since there are only a few different versions, all with a common user interface.
Konqueror doet het anders prima onde GNOME :)
MS probeert een nadeel van hun OS (geen keuze vrijheid) als een voordeel door te laten gaan, roflol.
?Open source? means that anyone can get a copy of the source code. Developers can find security weaknesses very easily with Linux. The same is not true with Microsoft Windows.
score -1 : flaimbait voor MS :)

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Jammer dat ik die html link nu pas zie :(
Anders had ik die bij de newssubmit meegegeven...

[quote stond al een post hoger :)]

• TumbleCow
  • Laatst online: 21-07 10:32

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

Despite popular belief in the retail and hospitality markets, the Linux operating system is not free. The Linux kernel itself may be free, but there are many other costs associated with the total cost of ownership of a system.
ARGGHH, de eerste regel al dubbel fout..

- Het beheer is dan misschien niet gratis, Maar het OS is dat WEL, hoe je het ook wend of keert..

- Het ''free'' van open source software wordt oorspronkelijk niet bedoelt als ''gratis'', maar als ''vrij''.. ''freedom''. Helaas HEEEL vaak misquoted.

Verwijderd

Ik ben na 3/4 gelezen te hebben maar gestopt...ik lag onder tafel van het lachen :) :) :)

Verwijderd

:) :D

Weer een mooi voorbeeld van hoe kleinzielig een groot bedrijf kan zijn.

Verwijderd

Hiermee geven ze dus gewoon aan dat ze BANG zijn van Linux... >:)

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 17:48

The Deaken

Nexus

offtopic:
He Zemanova bedankt voor de links in je sig net wat ik nodig heb als totale Linux leek...:)

heb je daar misschien ook een word document van die ik dan kan uitprinten als handleiding (ik bedoel dan al die linux-lessen)

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

• RG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11-2025

RG

Lambda

Microsoft kan wel een een score 4: grappig krijgen van mij. Dit is gewoon een groot feest! Ze zouden die elke week eentje moeten maken. Das toch veel leuker dan alle cabaretiers bij elkaar man!

Nee maar ff serieus: ze benne dus werkelijk bang van Linux. Nou ja ze hebben vooruitgang geboekt: ze weten nu tenminste wat het is. Nou ja half dan want Linux is geen OS, maar een kernel. GNU/Linux is het systeem.

[deze advertentieruimte is te koop]

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Dit is echt gaaf man. Moet je hun quotes eens overschrijven en in plaats van ''Linus Torvalds'' en ''Linux'' schrijven ''Microsoft'' en ''Windows''

Je kan ongeveer al hun argumenten op deze manier terugkaatsen, want dan klopt de zin ook ! :r :r :r

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 00:39 schreef bigboy het volgende:
offtopic:
He Zemanova bedankt voor de links in je sig net wat ik nodig heb als totale Linux leek...:)

heb je daar misschien ook een word document van die ik dan kan uitprinten als handleiding (ik bedoel dan al die linux-lessen)
Word?

Ken ik niet :P
Pdf & html kun je natuurlijk ook gewoon printen :)

• RG

RG

Lambda

Software for the Linux operating system has a long way to go. There are not very many well-known or enterprise-wide software packages available for Linux today, especially for POS. There is also a huge void on the Linux platform in server side software, like database, message queuing services, and transaction servers. The present limitations of software for the front end, middle tier, and server on Linux represent additional costs you need to factor into your TCO model. You do not face this limitation with the Microsoft platform, which has thousands of products available to create a complete end-to-end solution.
Huh? dit is wel waar Linux veel sterker is dan Microsoft. Ik noem BIND, Apache, MySQL, PostgreSQL, PHP, Samba. En dan ook nog Oracle, Sybase, hele IBM zooi. Nou das toch best wel meer dan M$ kan bieden....

Maar ja ik moet me inhouden :) Anders doe ik dtrax ineens per ongeluk format c:

• RG

RG

Lambda

Lack Of Formal Development Schedule, Research, and Standards
Eh wanneer kwam Windows XP ookweer uit?? Het is veel erger om iets te zeggen en er dan vervolgens niet aan te voldoen dan zeggen: "het is af als we het goed genoeg vinden".

• KMK
  • Laatst online: 16:57

KMK

Dit is er een voor de argieven die laat ik later aan mijn kinderen zien..

Kijk dat kwam papa tegen toen hij nog moest typen achter een groot lomp beeldscherm

Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station

• Tacoos
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:51

Tacoos

i am i

In een ding hebben ze gelijk:
Als je van windows based over moet schakelen naar linux kost dat veel geld.
Je admin moet er veel tijd in steken en als ik zie hoeveel mensen bij ons al de grootste moeite hebben bij overstap naar een nieuwere versie van de proggies die ze gebruiken, maak je borst maar nat|:(

Aan de andere kant ken ik bedrijven die de userinterface van hun machines op nt4 laten draaien|:(
Wat je dan veel betaalt voor een relatief simpele taak:r
Als je er wat moeite in stopt om over te schakelen naar Linux bespaar je een hoop geld uiteindelijk.

Tenslotte geld ook voor Windhoo$ dat servers en serie-pcees a la compaq met relatief behoudende hardware worden uitgerust om driver- en andere problemen uit te sluiten. Niet echt winst voor M$ toch:?

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...

Verwijderd

Ah, hier besteden al die windows programmeurs dus hun tijd aan in plaats van dat ze windows verbeteren, rapporten tegen linux schrijven |:(

Dit is echt gewoon zielig :P

Ik heb hier SuSE Linux 7.0 liggen op een DVD en 6CDs, heb alleen geen extra systeem (binnenkort wel) om het op te runnen, en de laatste dualboot poging mislukte met verlies van data als gevolg (natuurlijk mijn fout, maar daarom doe ik het liever op een machine die blanko is :P), als ik m''n nieuwe systeem ontvang ga ik op m''n huidige systeem linux runnen, als ftp/http/schoutcast(misschien)/hotline server, hopen dat tegen die tijd bredband 10(0)mbit ook in amsterdam is ;)

Microsoft is dom bezig, ze kunnen beter linux/unix zelf gaan gebruiken (zoals Apple doet met MacOS) dan dat ze het gaan aanvallen |:(

Het zou me niets verbazen als over 10 jaar linux gewonnen heeft en dan opeens Linus Torvalds vermoord wordt door een "microsoft fanaat" :P ;)

Echt zielig..

Verwijderd

wel grappig nieuws als je ook dit: http://www.theregister.co.uk/content/4/18768.html gelezen hebt (enkele belangrijke mensen van MS hebben zelf een linux-bedrijfje opgezet).

Maar een ander interessant artikel is ook dit: http://www.zdnet.be/news.cfm?id=9886 waar ook Caldera open-source in vraag stelt.

Verwijderd

Less Secure
"Open source means that anyone can get a copy of the source code. Developers can find security weaknesses very easily with Linux. The same is not true with Microsoft Windows.
|:(

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 02:25 schreef minus0ne het volgende:
heb alleen geen extra systeem
VMWare is ook handig voor testwerk.

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 08:33 schreef zweinstein het volgende:
wel grappig nieuws als je ook dit: http://www.theregister.co.uk/content/4/18768.html gelezen hebt (enkele belangrijke mensen van MS hebben zelf een linux-bedrijfje opgezet).
En je kunt er lezen over een overtreding van de sherman anti trust act.: M$ dwingt apple om IE als default browser te gebruiken voor de mac ( = creeren van een monopoly ), door gebruik te maken van de sterke machtspositie van office.
/me vindt dat half amerika zuigt
- Bush 4 pre5ident
- Bezuinigingen op milieu
- Microsoft met machtsmisbruik
- Justitie die M$ niet straft, maar wel een 13 jarige jongen onlangs heeft veroordeeld tot levenslang (dus ongeveer 70 jaar ofzo)
- etc.. etc..
:r
Maar een ander interessant artikel is ook dit: http://www.zdnet.be/news.cfm?id=9886 waar ook Caldera open-source in vraag stelt.
mmm, wordt een beetje aangedikt. Caldera onderkent het probleem dat geld verdienen met GPL software moeilijk is. Ze zijn het uiteraard absoluut niet eens met de ongefundeerde opmerkingen van M$.

Verder komt de BSD licentie daar weer aan bod. Tja, BSD is prima imho, maar de licentie is nogal dom. Dat GPL beter geschikt is voor opensource projecten dan BSD bewijst de populariteit van linux. FreeBSD is op het moment op een aantal fronten nog steeds net iets beter dan kernel 2.4. Toch wordt linux meer gebruikt: De reden daarvoor is dan linux GNU GPL is.

http://www.gnu.org/philosophy/pragmatic.html

Dit artikel geeft een beetje info over GPL.

Verwijderd

Valt het jullie niet op de Microsoft het ontzettend veel over Red Hat heeft?

Mijn stelling:
Red Hat is not Linux :P :+

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 22:05 schreef Aaargh! het volgende:
Konqueror doet het anders prima onde GNOME :)
MS probeert een nadeel van hun OS (geen keuze vrijheid) als een voordeel door te laten gaan, roflol.
:) inderdaad. En dit geeft ook het voordeel van OpenSource weer: Compatibiliteit. Doordat alles GPL is, en dus altijd opensource zal blijven is het eenvoudig voor compatibiliteit te zorgen. Immers, Gnome kan KDE code inzien en gebruiken en visa versa.

De verschillende Microsoft windows versies zijn onderling minder compatible dan KDE en Gnome.

Verder zijn Debian Hurd, Linux, FreeBSD, OpenBSD en NetBSD allen verschillende besturingssystemen maar in hoge mate compatible. iig meer compatible dan win9x, winME, winNT, w2k en XP onderling :) De verschillende linux distro''s zijn sowieso beter compatible.

Met dank aan GPL. Techneuten zeggen vaak dat de kernel het hart is van linux. /me vindt dat GPL het hart is van linux.

Closed software en linux gaan prima samen, maar de kracht van linux is de GPL.

Verwijderd

[GRAPJE]

Die man met z''n hoed op ???...dat is BILL met een HOUD op

[/GRAPJE]

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 14 mei 2001 10:26 schreef TwwT_Unexplained het volgende:

Mijn stelling:
Red Hat is not Linux :P :+
Wat een onzin:
redhat == linux
linux != redhat

Hoe je het ook wend of keert, redhat zorgt er wel voor dat linux "groot" wordt.
En ik denk dat zelfs debian (en vooral mandrake) ervan profiteert...

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 11:36 schreef ACM het volgende:

[..]

Wat een onzin:
redhat == linux
linux != redhat

Zeker weten, dat de "experts" het niet gebruiken wil uiteraard niet zeggen dat het niet goed is.

we mogen ze wel bedanken..:)

• Valium
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:20

Valium

- rustig maar -

Op maandag 14 mei 2001 10:23 schreef Zemanova het volgende:
[..]
* Valium vindt dat half amerika zuigt
[..]
Welke helft bedoel je dan? ;)

edit:

Ik had ergens deze paar stappen van overwinning gelezen:
1) Ze negeren je
2) Ze maken je belachelijk
3) Ze proberen je kapot te maken
4) Je overwint ze en hebt wereldheerschappij :)
5) Ze voegen zich bij je (if you can''t beat''em...)

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 12:01 schreef Valium het volgende:

Welke helft bedoel je dan? ;)
mmm, laten we het maar op de Bush-aanhang houden ;)
edit:

Ik had ergens deze paar stappen van overwinning gelezen:
1) Ze negeren je
2) Ze maken je belachelijk
3) Ze proberen je kapot te maken
4) Je overwint ze en hebt wereldheerschappij :)
5) Ze voegen zich bij je (if you can''t beat''em...)
Treffend >:)

ff denken:
1) 1991 t/m 1998
2) 1999 t/m 2000
3) 2000 t/m 2002?
4) vanaf de release van wine 1.0

Ik hou het voorlopig op 2005 voor stap (5).

apt-get install MS_Age_of_Empires!®!_IV

• RG

RG

Lambda

Op maandag 14 mei 2001 10:23 schreef Zemanova het volgende:
Verder komt de BSD licentie daar weer aan bod. Tja, BSD is prima imho, maar de licentie is nogal dom. Dat GPL beter geschikt is voor opensource projecten dan BSD bewijst de populariteit van linux.
Hmm, nou veel GNU projecten (waaronder grote delen van Gnome) vallen onder LGPL. LGPL is ongeveer gelijk aan de BSD licence. Dat wil zeggen dat de code ook gebruikt mag worden door bedrijven zonder de source vrij te hoeven geven...

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 11:36 schreef ACM het volgende:
Wat een onzin:
redhat == linux
linux != redhat

Ik dacht dat twee smilies wel voldoende waren om de hint over te brengen, helaas ten onrechte.

• Aaargh!
  • Laatst online: 19-08 10:34

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

on a related note ... :
[url=http://smallbusiness.yahoo.com/entrepreneur.html?s=smallbiz/articles/20010514/microsoft_ackno[/url]
secure joh, closed source software.
:P

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• GBits
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-01-2025
He jammer, er wordt helemaal geen tegengas gegeven in dit topic >:)

Eigenlijk heeft het artikel gewoon een grote kern van waarheid, vooral als je ook meeneemt wie het publiek is waar het voor bedoeld is, zgn BDM''s (Business Decision Makers) enzo.
Dus geen feature shoot-out maar een vergelijking op basis van business value.

Het staat ms natuurlijk vrij de woordkeuze en vergelijkingen te gebruiken die ze wil. Er staan niet eens echte onwaarheden in.

Dit is natuurlijk een enorme flaimbate in de ogen van sommige (Zemanova alert!!! ;)) maar laten we het wel netjes houden....

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 23:04

jep

Op maandag 14 mei 2001 21:40 schreef Lecram het volgende:
Het staat ms natuurlijk vrij de woordkeuze en vergelijkingen te gebruiken die ze wil. Er staan niet eens echte onwaarheden in.

Dit is natuurlijk een enorme flaimbate in de ogen van sommige (Zemanova alert!!! ;)) maar laten we het wel netjes houden....
Veel waarheden zie ik ook niet, het is gewoon een zielig lul verhaal.. erg onproffesioneel om je concurrent zo af te zeiken.. beetje bang voor verlies :9

Zemenovanano; ik geef je weer eens gelijk >:)

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op maandag 14 mei 2001 10:26 schreef TwwT_Unexplained het volgende:
Klopt...want veel van hun flames werken redelijk op een RedHat distro.
Ze hebben het echter nooit gehad over zelf compileren, distro''s als Slackware of Debian gebruiken.
Ze hebben het ook over de beperkingen (limitations) van elke distro waar je tegenaan loopt, maar ze verzwijgen dat je alles zo kunt downloaden en installeren. Er is dus gemakkelijk wat te doen aan deze beperkingen.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Nou, ik heb het helemaal gelezen...

en ik heb maar 2 dingen gezien wat klopt:

- versplintering van de distro''s...
- Red Hat is niet best...

maar dat vond Linus Torvald ook al, want hij was niet al te bij met de Red Hat 7.0 toen hij uitkwam...

Maar Windows is ook verplinterd, dat merk je wel aan de topics die elke keer [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=windows&data%5Border%5D=relevance&data%5Bpage%5D=0#hitstart]verschijnen "welke windows is het beste?"[/url]. Je hebt nu CE/9x in 4 smaken + ME/NT + 2000 in 3 smaken en het wordt nog erger bij de volgende release. En in elke release zit alles weer anders en een heleboel kleurtjes die je toch niet gebruikt.

Al met al vind ik het alleen maar leuk dat Microsoft er steeds meer achter komt dat er concurrentie is. En het is nog steeds grappig om te bedenken dat ze 2x zoveel servers nodig hadden om Hotmail van BSD/Linux naar Windows 2000 om te zetten (hoe bedoel je inefficient!).

Windows heeft OEM''s
Apple heeft Fans
Linux heeft Balls

:+

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 18:00 schreef Groot-Moefti het volgende:

[..]

Hmm, nou veel GNU projecten (waaronder grote delen van Gnome) vallen onder LGPL. LGPL is ongeveer gelijk aan de BSD licence. Dat wil zeggen dat de code ook gebruikt mag worden door bedrijven zonder de source vrij te hoeven geven...
True. Maar LGPL is niet helemaal hetzelfde als BSD. Verder is LGPL imho niet bedoeld voor _complete_ programma''s (en daar doelde ik dus in bovenstaande een beetje op). LGPL is ideaal voor onderdelen van programma''s (bijv. library''s).

Stel ik maak een GPL programma alla the gimp met een nieuw bestandsformaat. Dan is het logisch om de code om dat bestandsformaat te lezen en schrijven LGPL te maken, omdat er nu eenmaal veel closed source programma''s zijn die het formaat ook moeten kunnen lezen ( IE bijvoorbeeld ). Tenzij je dat natuurlijk niet wilt :)

Het verschil tussen LGPL en BSD is volgens mij dat bij gebruik van een BSD licentie de code veranderd kan worden (lees: incompatible) door een commercieel gebruik zonder dat de oorspronkelijke maker gebruik kan maken van die wijzigingen. De LGPL beschermt opensource dus beter dan BSD. Daarom vind ik de BSD-licentie "dom". Software compleet onder BSDlicentie uitbrengen is gewoon weggeven in de zin van kwijtraken en weggooien. Onder GPL en in mindere mate LGPL is het uitbrengen van software gelijk aan weggeven in de zin van investeren en gemeenschappelijk gebruiken.

De BSD licentie zorgt ervoor dat FreeBSD nooit echt populair kan worden, en daarom is microsoft fel tegen GPL !! Immers: Als alle software die nu GPL is de BSD licentie zou hebben, zou microsoft _niets_ te vrezen hebben. FreeBSD is absoluut geen concurrent van microsoft, want alles wat goed is aan FreeBSD kan M$ eenvoudig jatten.

Microsoft is als de dood voor GPL software omdat software onder die licentie NIET de eigenschappen heeft van een monopolistisch goed, sterker nog: Het gaat er tegenin :)

Overigens zijn er nog veel meer licenties: De wine-licentie, de mozilla-licentie etc..

Wine is trouwens erg leuk:
_Alle_ en dan ook werkelijk _alle_ machtsmisbruikende, door-de-stot-duw-acties en koppelverkoop praktijken van microsoft zijn gericht op één doel: Het hoog houden van de applicatiedrempel.
Daarom heeft microsoft: office uitgebracht, directX geintegreerd, IE geintegreerd in het OS, IE geintegreerd in office, outlook uitgebracht, MSN messanger uitgebracht, Mediaplayer uitgebracht, AD ontworpen, Visual Studio uitgebracht, J++ uitgebracht, etc.. etc..

MS doet echt alles om de drempel naar andere OSjes hoog te houden. Nog wat voorbeelden: HPFS eruit halen, NTFS veranderen, MBR overschrijven als het niet al een windows MBR is, standaarden aanpassen.

Het enige nadeel dat linux heeft t.o.v. windows is dat windows programma''s niet draaien onder linux. Je wilt niet eens weten hoe veel slapeloze nachten Bill Gates heeft door de ontwikkling van wine.

Overigens geeft .NET al aan dat MS inziet dat ze hun monopolie op de desktop markt niet in stand kunnen houden. EN de copieer beveiliging in XP geeft aan dat ze verwachtten dat het ook niet lang gaat duren voordat ze die kwijt zijn. Immers: windows staat sterk door illegaal kopieeren -> nu proberen ze gewoon nog zoveel mogelijk $$$$ uit hun monopolie te vissen.

/me hoopt dat het wineproject snel af is.

ohja, de link naar LGPL voor de geinteresseerden:
http://www.gnu.org/copyleft/lesser.html

/me typt weer veel.. :P

• RG

RG

Lambda

Wat je zegt over LGPL klopt ja. De meeste libs wordne idd onder LGPL gereleased, anders zou je het als het ware patenteren voor bedrijven. Dat is natuurlijk niet handig. Maar het idee erachter is natuurlijk hetzelfde. Als je je complete proggie onder LGPL laat vallen dan is dat ongeveer hetzelfde als de BSD licentie. Maar dus LGPL wordt idd meestal voor libs gebruikt.

Dat verhaal van Windows is wel grappig ja. Totale controle noem ik het altidj maar ;)
het WINE project is nooit afgelopen aangezien Microsoft bij elke nieuwe Windowsversie weer vanalles zit te veranderen... Zodat WINE weer aangepast moet worden

• RG

RG

Lambda

Several companies such as Red Hat, TurboLinux, SuSE, VA Linux Systems, and Caldera have taken the free Linux kernel, added features such as automated installation programs, window managers, and graphical user interfaces (GUIs) and sell their packages for less than $100 typically. Thus, it is only the Linux kernel itself that is actually free. If you want a version other than the kernel, you pay one of the distributors for their particular version.
Als je ziet wat je er allemaal bij krijgt dan is dat echt super goedkoop. Ik noem SuSE, daar krijg je voor 159 piek 7 CD''s, 1 DVD, 4 boeken, stickers, support en een mooie doos 8-) Kortom loos afrgument.

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 18:44 schreef Groot-Moefti het volgende:
het WINE project is nooit afgelopen aangezien Microsoft bij elke nieuwe Windowsversie weer vanalles zit te veranderen... Zodat WINE weer aangepast moet worden
Microsoft kan eigenlijk alleen wat toevoegen, backward compatible moet het blijven ! Of de toegevoegde api''s daadwerkelijk benut worden is nog maar de vraag (hoewel de volgende versie van visual studio van M$ wel op de 1 of andere manier gebruik zal maken).

Ach ja, gelukkig is Borland er.

• AkaXakA
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-03 16:12

AkaXakA

Just Kidding...

Quote van ''Somebody who tried Linux''
"With Linux?, he further commented, "we had to restart our servers on an average of once every week or two."
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA
HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

etc. etc.

8-)

http://www.akaxaka.tk/ - "Knowledge is power. Power corrupts. Study hard, be evil." - 4 Jaar GoT en nog steeds niet evil: er moet een verband zijn...

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Op dinsdag 15 mei 2001 20:04 schreef Groot-Moefti het volgende:

[..]

Als je ziet wat je er allemaal bij krijgt dan is dat echt super goedkoop. Ik noem SuSE, daar krijg je voor 159 piek 7 CD''s, 1 DVD, 4 boeken, stickers, support en een mooie doos 8-) Kortom loos afrgument.
En daarnaast zijn alle? distro''s gratis (weliswaar zonder boeken) te downloaden

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Hier dus, helaas niet in html formaat.

Bron, slashdot.
Pagina: 1