[BC3] Corel Linux

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb Corel Linux op een servertje staan (waar ik een MP3 server van wil maken) maar ik krijg hem nie op mijn windows netwerk... WAAR KAN DIT AAN LIGGEN??? }:O

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
? je bedoelt downloaden ?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

samba wel geinstalleerd?

• BC3 Victim
Op vrijdag 11 mei 2001 15:37 schreef Deleon het volgende:
samba wel geinstalleerd?
Jah, ik weet helemaal nie hoe da werkt joh... dus een kleine beschrijving zou fijn zijn.. ALvast bedankt...

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ga naar www.linuxdoc.org en type samba in. Als je van andere computers vanuit Windows de linux-pc wilt benaderen moet je dus de server versie nemen. Na de installatie kun je dacht ik in /etc/samba.conf (o.i.d.) de boel instellen. Het makkelijkste is om een firewall te draaien die alleen intern netwerk-verkeer op poort 138 en 139 toelaat, zodat je samba gewoon public (share-mode) kunt draaien. Succes >:)

• BC3 Victim
DANK DANK DANK... ik gaat dit ffies uitproberen

Pagina: 1