Wie wil me helpen?, want dan kan ik em dalijk installeren...
Verwijderd
rtfm?
sjah
wat wil je dan voor antwoord?
(kweenie of''t bij slack ook zo is, maar bij elke dist die ik gebruikt staat''t wel in /images ofzo
)
sjah
wat wil je dan voor antwoord?
(kweenie of''t bij slack ook zo is, maar bij elke dist die ik gebruikt staat''t wel in /images ofzo
Ooooooooh, de bootdisks staan op de cd??
ik d8 dat je die van internet af moest plukken!
Nou oke, bedankt dan
ik d8 dat je die van internet af moest plukken!
Nou oke, bedankt dan
Hmm, ze staan duzz wel op inet. Ik had dat niet gezien, omdat ze niet op de server stonden waarvandaan ik Slackware heb gehaald. Kweet alleen niet welke versie ik heb (dalijk ff op de cd kijken).
Verwijderd
hehe kweenie of slackware dan een goede distro is om te beginnen, alhoewel als je goed doorzet kan je''t juist perfect leren. Ik hoop dat''t lukt! Ben je wel bereid veel te lezen?
Ja, ik ben ook al begonnen met lezen 
Maar het is echt heeeeeel anderz dan windows gewoon, maar hey! Een uitdaging...alleen wel jammer dat ik nu een ISA netwerkkaart heb, die wordt geloofk niet herkent door Linux (iig redhat 6.4) en dan kan ik niet internettem onder linux
Maar het is echt heeeeeel anderz dan windows gewoon, maar hey! Een uitdaging...alleen wel jammer dat ik nu een ISA netwerkkaart heb, die wordt geloofk niet herkent door Linux (iig redhat 6.4) en dan kan ik niet internettem onder linux
Mandrake 8 pakt wel mijn 3Com NIC, 509 10/100mbitje
Als het zo''n Realtek NE2000 kaartje is, dan werkt''ie perfect.
ISA kaartjes hoeven niet per definitie hoofdpijn verwekkend te zijn..
Heb hier ISA 3Com, HP (geen harde P....) en een vage met een AMD chip zonder problemen werken gekregen.. (de evt. extra commando''s die bij het initialiseren moeten worden meegegeven staan vaak bij de readme''s van de drivers van de kaart. (meestal iets opgeven van io adress, irq en nog meer van dat soort hardware gegevens)
Heb hier ISA 3Com, HP (geen harde P....) en een vage met een AMD chip zonder problemen werken gekregen.. (de evt. extra commando''s die bij het initialiseren moeten worden meegegeven staan vaak bij de readme''s van de drivers van de kaart. (meestal iets opgeven van io adress, irq en nog meer van dat soort hardware gegevens)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1