[BC3] Call me dumb, maar...

Pagina: 1
Acties:

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
;( Ik kan niet vinden waar de boot- en rootdisks staan voor Linux! Ik moet ze hebben voor Slackware.

Wie wil me helpen?, want dan kan ik em dalijk installeren...

• wouzer
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
rtfm?

Verwijderd

rtfm?
sjah
wat wil je dan voor antwoord?
(kweenie of''t bij slack ook zo is, maar bij elke dist die ik gebruikt staat''t wel in /images ofzo :))

• saviour
  • Niet online
Ooooooooh, de bootdisks staan op de cd??

ik d8 dat je die van internet af moest plukken!

Nou oke, bedankt dan :)

Verwijderd

lol
thx for making me laugh :)

• saviour
  • Niet online
Hmm, ze staan duzz wel op inet. Ik had dat niet gezien, omdat ze niet op de server stonden waarvandaan ik Slackware heb gehaald. Kweet alleen niet welke versie ik heb (dalijk ff op de cd kijken).

• saviour
  • Niet online
Op vrijdag 11 mei 2001 14:52 schreef Deleon het volgende:
lol
thx for making me laugh :)
Graag gedaan, stay tuned. Want ik snap tot nu toe geen ruk van Linux.

Verwijderd

hehe kweenie of slackware dan een goede distro is om te beginnen, alhoewel als je goed doorzet kan je''t juist perfect leren. Ik hoop dat''t lukt! Ben je wel bereid veel te lezen? :)

• saviour
  • Niet online
Ja, ik ben ook al begonnen met lezen :)

Maar het is echt heeeeeel anderz dan windows gewoon, maar hey! Een uitdaging...alleen wel jammer dat ik nu een ISA netwerkkaart heb, die wordt geloofk niet herkent door Linux (iig redhat 6.4) en dan kan ik niet internettem onder linux ;(

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 19:39
Mandrake 8 pakt wel mijn 3Com NIC, 509 10/100mbitje

• Valium
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:45

Valium

- rustig maar -

Als het zo''n Realtek NE2000 kaartje is, dan werkt''ie perfect.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ISA kaartjes hoeven niet per definitie hoofdpijn verwekkend te zijn..
Heb hier ISA 3Com, HP (geen harde P....) en een vage met een AMD chip zonder problemen werken gekregen.. (de evt. extra commando''s die bij het initialiseren moeten worden meegegeven staan vaak bij de readme''s van de drivers van de kaart. (meestal iets opgeven van io adress, irq en nog meer van dat soort hardware gegevens)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1