[BC3] doc bestanden in kword

Pagina: 1
Acties:

• MinddiggerNL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 15:17
is er een mogelijkheid om in Kword doc bestanden te openen en nieuwe dingen op te slaan als .doc bestand? En zo ook bij excel e.d.??

Meteen nog maar een vraagje..dan hoef ik geen nieuw topic te starten. Ik zie op de site van MS dat IE4.0 voor Unix bestaat maar als ik Unix als OS selecteer vindt ie geen beschikbare downloads. Ik neem aan dat deze versie het ook doet onder Linux maar weet iemand de url waar ik hem kan downloaden?

• Boe
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-07 23:07

Boe

Gebruik gewoon Star Office, daar kan het wel mee.

• MinddiggerNL
Ja dat weet ik maar ik vind Kword veel mooier.

• balk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 23:20
Maar StarOffice/OpenOffice is kakkend traag joh! Als je het programma start kan je eerst ff naar de plee gaan en dan nog is ie niet helemaal klaar! Maar MS docs importeren gaat er wel beter mee.

ps: celly 366/192MB

• AkaXakA
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-03 16:12

AkaXakA

Just Kidding...

wha! Staroffice gaat bij mij (p166/64/2.4.2) als een speer! (5 sec. ofzo)

8-)

PS. Hoe erg heb jij je systeem wel niet verkloot???

http://www.akaxaka.tk/ - "Knowledge is power. Power corrupts. Study hard, be evil." - 4 Jaar GoT en nog steeds niet evil: er moet een verband zijn...

Verwijderd

Bij mij duurt het starten ook best lang op een celly 433. Het starten van programma''s gaat trouwens zoiezo al traag bij mij in KDE.

Verwijderd

Enig idee of je met dat starOffice ook excel sheets kunt openen?

iig ik ben hem nu aan het binnen halen, de win2k bak van mijn ouders is gecrashed en mijn vader had ntoskrnl.exe en een paar .dll''s weggegooid om hem te ''maken''. Dus daar draait nu RH 7.1 op :D

Voorwaarde was wel dat ie zijn word en excel doc''s kon openen.

• Aaargh!
  • Laatst online: 19-08 10:34

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Nee, IE draait niet onder Linux.
probeer Mozilla

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
IE draait onder Sun Solaris, en dat wordt bedoeld als Microsoft het heeft over de Unix versie.

Uiteraard niet onder Linux, want als dat wel zo zou zijn, zou Microsoft een van de grooste nadelen van de grootste concurrent wegnemen.

• MinddiggerNL
ah jammer, want ik vind IE toch wel een fijne brouwser. Netschaap heb ik een hekel aan en Konquerer (of hoe dat ding heet) kan de belangrijkste site (lees: Tweakers.net) niet openen :)

Verwijderd

anders pak je openoffice ,dat is de open source versie van staroffice en die is al een stuk sneller :)

• balk
  • Laatst online: 19-08 23:20
Op zaterdag 12 mei 2001 17:07 schreef Gila het volgende:
anders pak je openoffice ,dat is de open source versie van staroffice en die is al een stuk sneller :)
Ik heb vandeweek de laatste versie opgehaald maar het blijft stront+vergiet. Kan je eigenlijk niet losse modules opstarten? Ik heb het gevoel dat als ik de wordprocessor wil gebruiken ik ook de spreadsheeter opstart....

• MinddiggerNL
ja precies dat is ook hetgeen ik irritant vind aan staroffice. Bij Koffice heb je net als bij MS office losse applicaties.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op zaterdag 12 mei 2001 16:18 schreef timotheebastin het volgende:
ah jammer, want ik vind IE toch wel een fijne brouwser. Netschaap heb ik een hekel aan en Konquerer (of hoe dat ding heet) kan de belangrijkste site (lees: Tweakers.net) niet openen :)
Neem dan Opera, die is snel, stabiel en heeft niet (al te veel) problemen met sites weergeven. Enige nadeel is dat je wel een reclamebanner op je scherm hebt (tenzij je wilt betalen).

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1