Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?
Heb de eerste posting van deze thread niet gezien.
Welke versie FreeBSD?
Heb je dit al op de NLFUG lijsten gevraagd? [www.nlfug.nl]
The questions list al gevraagd?
--Jeroen/Asmodai
Welke versie FreeBSD?
Heb je dit al op de NLFUG lijsten gevraagd? [www.nlfug.nl]
The questions list al gevraagd?
--Jeroen/Asmodai
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
FreeBSD 4.3 op dit moment, met FreeBSD 4.2 hetzelfde probleem en ik heb het nog niet op nlfug gepost
Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?
Ja, probeer het op de NLFUG lijst eens. 
Goeie kans dat je met een mailinglist archive search op www.freebsd.org ook nog een heel end komt hoor.
Goeie kans dat je met een mailinglist archive search op www.freebsd.org ook nog een heel end komt hoor.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb contact gezocht met Taco Kemna van www.sirious.net en hij heeft MPD zonder probleem draaien. Hij heeft wel al van 2 andere een mailtje gekregen die dit probleem hebben. (En er zullen er vast wel meer zijn...)
Maar een oplossing heeft hij ook nog niet... Dus kunnen de mensen die MPD wel goed hebben draaien SVP hun kernelconfig en systeem configuratie posten/mailen. In de hoop dat ik een (algemene) oplossing van dit probleem kan vinden, want ik ben niet de enige
Alvast bedankt
Maar een oplossing heeft hij ook nog niet... Dus kunnen de mensen die MPD wel goed hebben draaien SVP hun kernelconfig en systeem configuratie posten/mailen. In de hoop dat ik een (algemene) oplossing van dit probleem kan vinden, want ik ben niet de enige
Alvast bedankt
Pagina: 1