De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Geef toe dat een KDE er toch niet uitziet ..
ziet er stoer uit.
maar ik gebruik nu optie 2. GNOME... (volgens mij MET antialiasing, ik zou niet meer weten of dat hierbij ook kon) Nautilus ziet er iig ZEER gelikt uit
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Verwijderd
Maar dat over de font manager waar vind je dat. (Ben druk aan het lezen over linux maar met die font wordt het toch echt lastig, gebruik het pas een week of 2 dus spaar me)
There is no art to find the minds construction in the face
Zal vandaag ff die nieuwe xfree gebruiken, kijken of dat helpt.
Dat nieuwe Gnome met Nautilus ziet er iid heel erg mooi uit, vindt KDE alleen er wat mooier uitzien en ik ben dat ook gewend.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wat mij beviel was Trebuchnet of zoiets van windows.
Why is called tourist season, if we can't shoot them ? specs
Oja, waar haal je zo gauw wat van die windows fonts vandaan (heb hier geen windows dus importen met dat font programmaatje werkt niet)?
Goh wat loopt KDE langzaam met dat anti-aliasing aan, iemand een beter oplossing?
http://www.akaxaka.tk/ - "Knowledge is power. Power corrupts. Study hard, be evil." - 4 Jaar GoT en nog steeds niet evil: er moet een verband zijn...