Verwijderd
Heb linux redhat 6.1 van m''n schijf proberen te gooien... met fdisk...
Dit ging dus fout... k''heb nu nog een ext dos partie op m''n schijf staan die ik niet weg kan gooien... Deze is 1500 MB en 92% van m''n HD... en k''heb een primaire dospartitie aangemaakt.. en die is 1000 MB en 67% groot
kan dus nooit. HOE KRIJG IK DIE EXT DOS PARTIE WEG... hij zegt op alle manieren dat het ding NIET bestaat.....
Dit ging dus fout... k''heb nu nog een ext dos partie op m''n schijf staan die ik niet weg kan gooien... Deze is 1500 MB en 92% van m''n HD... en k''heb een primaire dospartitie aangemaakt.. en die is 1000 MB en 67% groot
Standaard regel is eigenlijk :
Partities die je aanmaakt, met dezelfde tools weghalen, als waar je ze mee aanmaakt , m.a.w. : Linux partitie gemaakt, met linux Fdisk weghalen, etc.
Het beste wat je kunt doen, is even je linux installatie-cdrom pakken, en in plaats van partities aanmaken, ze weghalen.. :-)
Partities die je aanmaakt, met dezelfde tools weghalen, als waar je ze mee aanmaakt , m.a.w. : Linux partitie gemaakt, met linux Fdisk weghalen, etc.
Het beste wat je kunt doen, is even je linux installatie-cdrom pakken, en in plaats van partities aanmaken, ze weghalen.. :-)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Wat ik altijd doe wanneer ik m''n systeem opnieuw installer is eerst de disk volledig wissen. (Hiervoor gebruik ik dus www.bcwipe.com , bij het gratis te gebruiken programma bcwipe zit een klein programmatje wat je hiervoor kan gebruiken.). Gebruik ik ook wanneer ik een hdd weg doe/verkoop aan iemand anders.
Weet je tenminste zeker dat er niks anders op staat.
Verder heeft het voor mijn paranoide gedachten wel een gerust stellde werking
Weet je tenminste zeker dat er niks anders op staat.
Verwijderd
Partitie overlapping .. dat is het sleutelwoord voor dit probleem..(analyse van Fips ofzo..proggie van linux).... Maar wat doe je hier aan???
Pagina: 1