[BC3] Hey... Mozilla 0.9 .deb !

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wellicht interessant voor alle debianners:
Door gezeik binnen de Debian-crew (over crypto in main of zo?) zijn er via de officiele weg alleen .deb-packages voor Mozilla 18.3 beschikbaar. Progeny.com had 0.7, maar een post op /. attendeerde mij op http://people.debian.org/~kitame/mozilla/ , waar zojuist een .deb van Moz 0.9 neergezet is!
* Zpottr is er iig wel happy mee...

Z.

Zoef

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Zag zoiets op debianplanet.org.
Laat ff weten hoe ie bevalt :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-08 17:51
Ik heb ook Debian, maar ik ben toch erg blij met de .tar.gz van ftp.mozilla.org

(dan heb je tenminste altijd de meest up-to-date mozilla)

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

• BC3 Victim
Heb nu de .deb (0.8.1) van ximian.
Deze draait stukken stabieler dan de tar.gz (0.8.1).
Heb ook eens getracht om de boel zelf te compileren. Alleen het eindresultaat crashte meteen ... Uren patchen en libs compileren voor nix..

Nee, geef mij maar de .deb :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op woensdag 09 mei 2001 09:39 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Door gezeik binnen de Debian-crew (over crypto in main of zo?)
[..]
Uh...waar is meer info hier over?

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik weet er het fijne niet van, maar bekijk dit even: klik. Lijkt iets te maken te hebben met controle van de aangeboden crypto ivm US export-wetgeving. Ikke niet snappen dat ze de leuke speeltjes dan niet in non-US stoppen?!?

Mijn eerder genoemde bron is deze.

edit:
Het lijkt erop dat ze een discussie hebben over het al dan niet in stand houden van non-US. Waarom dat de release van .debs in de weg moet staan is me een raadsel; de democratische processen binnen Debian ''gezeik'' noemen gaat misschien wat kort door de bocht, oeps...

Zoef

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-08 17:51
Op woensdag 09 mei 2001 11:25 schreef NiPeng het volgende:
Heb nu de .deb (0.8.1) van ximian.
Deze draait stukken stabieler dan de tar.gz (0.8.1).
Heb ook eens getracht om de boel zelf te compileren. Alleen het eindresultaat crashte meteen ... Uren patchen en libs compileren voor nix..

Nee, geef mij maar de .deb :)
Ze hebben ook voorgecompilede .tar.gz''s hoor.

en trouwens, probeer de 0.9 versie eens, het is echt veel beter geworden sinds 0.8.1 8-)

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

• ajvdvegt
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 12:40
Dit post ik met mozilla 0.9 (binnen Galeon 0.10.5 dan weer). Die combo is nog niet erg handig, hij crasht redelijk vaak om niets (ik zat net gewoon tweakers te lezen, en opeens - krak! :?).
Los werkt Mozilla 0.9 wel beter. De cache is sterk verbeterd, en het mail-deel schijnt volledig herschreven te zijn. Dat heb ik alleen nog niet geprobeerd. Gathering ziet er nu weer perfect uit (af en toe vielen lijnen weg tussen de topics met 0.8.*, dat is nu dus over.)

Als je upgrade van Ximian: libnspr4 ofzo is irritant, ximian houdt andere versies aan: zij zitten al op 1.4, terwijl je 0.9 nodig hebt.

I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:40
Mozilla 0.9 werkt hier ook niet goed :(

• BC3 Victim
Op woensdag 09 mei 2001 11:49 schreef ajvdvegt het volgende:
Dit post ik met mozilla 0.9 (binnen Galeon 0.10.5 dan weer). Die combo is nog niet erg handig, hij crasht redelijk vaak om niets (ik zat net gewoon tweakers te lezen, en opeens - krak! :?).
Los werkt Mozilla 0.9 wel beter. De cache is sterk verbeterd, en het mail-deel schijnt volledig herschreven te zijn. Dat heb ik alleen nog niet geprobeerd. Gathering ziet er nu weer perfect uit (af en toe vielen lijnen weg tussen de topics met 0.8.*, dat is nu dus over.)

Als je upgrade van Ximian: libnspr4 ofzo is irritant, ximian houdt andere versies aan: zij zitten al op 1.4, terwijl je 0.9 nodig hebt.
Hmm de ximian .debs leveren ook op andere gebieden problemen op. :(

• mtbrainz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:41
Hm, ik kan nergens zogauw vinden tegen welke tree deze mozilla .deb''s zijn gebakken (potato/woody/sid??). Of kijk ik nou weer verkeerd?

Weet iemand dat zogauw?

edit:
s/distro/tree
Pagina: 1