nope maar ik heb hier nog wel pentiums staan en anders krijgt mijn broertje er 1 op zijn kamer.Op woensdag 09 mei 2001 01:09 schreef sproggle het volgende:
wil je een bioscoop beginnen met 486''ers?
Verwijderd
gewoon proberen zou ik zeggen.. ik heb toevallig net ff een mpeg zitten loeren maar die liep niet echt lekker.. nu denk ik ook niet dat ik de optimaalste speler er voor had (std.)
DivX bekijken onder linux gaat ongeveer even goed/slecht als onder Windows.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Ik he het zelf nog niet geprobeerd, maar met mplayer kan je films (ook Divx) afspelen, zonder dat je X gebruikt. Dat scheelt allicht een beetje. Je videokaart moet dan wel VESA 2 compatible zijn, en in je kernel moet je framebuffers meebakken. Framebuffers zijn helaas nog wel hoogst experimenteel, en ik heb eigenlijk ook geen idee of het performancewinst gaat opleveren, maar als het anders niet lukt, is dit misschien nog een optie. Mplayer is trouwens sowieso een aanrader als afspeler, hij werkt al goed, en wordt erg actief onderhouden.
Een iets duidelijker onderwerp zou trouwens geen kwaad kunnen een volgende keer...
Een iets duidelijker onderwerp zou trouwens geen kwaad kunnen een volgende keer...
I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum
Pagina: 1