Toon posts:

[BC3] 40 gig? hoeveel voor linux

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik nu 25 gig voor mn winpart. gebruik en 15 gig voor linux? is dat voldoende????

Mandrake moet dat toch gewoon vanzelf zien he!, als ik gewoon 25gig format voor win .. ? dat ie de rest zelf ziet

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die dit weet?

Verwijderd

Op 15 Gig kan je bijna 10 volledig geinstalleerde distibuties kwijt>:)

Meer dan voldoende ruimte dus.
Ik weet niet wat je er allemaal mee van plan bent, maar ik denk dat 5 GB (hooguit 10 GB) al meer dan genoeg voor je is.
Verder kan je onder Linux ook gewoon je windows-partities benaderen, dus die zzou ik gewoon iets groter maken dan dat je nu in gedachten hebt.

Verder kan je inderdaad gewoon opgeven dat de rest van je schijf in beslag genomen moet worden door Linux. Vergeet ook niet een swap-partitie aan te maken.

Verwijderd

Ik heb zelf 2.5gb van de 87gb (ja, ik schaam me diep)
en daar heb ik zelfs nog 500mb over... dus 15gb is ruim voldoende :)

edit:

Maar als je Q3 / UT erop gaat instaleren dan
is 2.5gb+ wel aan te raden :)

Verwijderd

Ik heb net (''n aantal weken geleden) een Debian install gemaakt. Met alle progjes die ik wil hebben d''r bij neemt hij op het moment 1,5 GB in beslag. Nog wel ff ruimte houden voor data en ik zou zelf nog minimaal .5 GB vrijhouden voor extra progjes... Dus: 2 GB + ruimte voor data daar moet het mee lukken zonder problemen.

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-08 13:03
Goeiendag zeg, erg veel geduld heb je niet is het wel?

Verwijderd

3 tot 4 Gig als je alles wilt installeren van mandrake.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb 15 gig nu , maar denk dat ik 5 gig ga terug snoepen voor win, .. .. voor men projecten

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:40
Ik zou 10 nemen.

• RG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11-2025

RG

Lambda

[b]Op maandag 07 mei 2001 19:56
Maar als je Q3 / UT erop gaat instaleren dan
is 2.5gb+ wel aan te raden :)
Je kunt je bestanden gewoon linken. in Quake3 is dit dan alelen dat pak bestand. Als je die al op je Windows partitie hebt staan, hoef je die niet nog eens opde Linuxpatrtitie te zeten.
Zelfde geld voor UT, alleen dan mot je wel veel links maken ;)

[deze advertentieruimte is te koop]

Pagina: 1