[BC3] Segmentation fault in /var/log/httpd/error_log

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb ook zulke problemen gehad met een hoop andere programma''s het probleem was mijn processor waarschijnlijk. Voor meer info daarover kijk bij het processor gedeelte van got bij PIII geheugenproblemen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Dag tweakers,

''k was gistermiddag bezig met me''n apache intranet-webservertje (ik wilde perl aan de gang krijgen). Kreeg ik ineens (ik zal vast wel wat gedaan hebben) geen contact meer met apache :( en een heleboel foutmelding in de error_log.

[Sun May 6 19:05:31 2001] [notice] child pid 638 exit signal Segmentation fault (11)
[Sun May 6 19:05:38 2001] [notice] child pid 639 exit signal Segmentation fault (11)
[Sun May 6 19:07:04 2001] [notice] child pid 640 exit signal Segmentation fault (11)

Kan iemand vertellen wat ik hier aan kan doen?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Redlum
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-06 21:39
Eeh, wat heb je precies gedaan voordat je dat kreeg?
En kun je niet gewoon restarten?

• serkoon
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

serkoon

mekker.

Signal 11 is meestal hardware failure .. Ontstof je pc eens en kijk dan verder :)

(meestal proc/mem probleem btw)

• BC3 Victim
Ik heb het volgende van apache.org gehaald. Kan deze foutmelding ontstaan zijn doordat ik de perl module heb geinstalleerd?

This model for servers offers a robustness that other models do not. In particular, the parent code is very simple, and with a high degree of confidence the parent will continue to do its job without error. The children are complex, and when you add in third party code via modules, you risk segmentation faults and other forms of corruption. Even should such a thing happen, it only affects one connection and the server continues serving requests. The parent quickly replaces the dead child.

• serkoon
  • Niet online

serkoon

mekker.

Brakke code kan ook leuke dingen doen :)

(ikzelf kreeg regelmatig bus errors en segmentation faults met mijn geklooi)

Dus zou dat inderdaad ook wel door die module kunnen komen ja.

• BC3 Victim
Ja maar goed... de module komt van apache.org dus dat kun je toch wel vertrouwen :? of moet je zo''n perl module nog configureren?

• serkoon
  • Niet online

serkoon

mekker.

Misschien install niet goed ge(g/d)aan.. maar als je nu opeens sig11''s krijgt, na adden van die module is het duidelijk waar je naar moet kijken lijktme :)

• BC3 Victim
Maar je moet voor het uitvoeren van cgi scripts toch de module hebben?
Anders kan ik hem toch ook wel weghalen?

Pagina: 1