De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
''k was gistermiddag bezig met me''n apache intranet-webservertje (ik wilde perl aan de gang krijgen). Kreeg ik ineens (ik zal vast wel wat gedaan hebben) geen contact meer met apache
[Sun May 6 19:05:31 2001] [notice] child pid 638 exit signal Segmentation fault (11)
[Sun May 6 19:05:38 2001] [notice] child pid 639 exit signal Segmentation fault (11)
[Sun May 6 19:07:04 2001] [notice] child pid 640 exit signal Segmentation fault (11)
Kan iemand vertellen wat ik hier aan kan doen?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
En kun je niet gewoon restarten?
(meestal proc/mem probleem btw)
This model for servers offers a robustness that other models do not. In particular, the parent code is very simple, and with a high degree of confidence the parent will continue to do its job without error. The children are complex, and when you add in third party code via modules, you risk segmentation faults and other forms of corruption. Even should such a thing happen, it only affects one connection and the server continues serving requests. The parent quickly replaces the dead child.
(ikzelf kreeg regelmatig bus errors en segmentation faults met mijn geklooi)
Dus zou dat inderdaad ook wel door die module kunnen komen ja.
Anders kan ik hem toch ook wel weghalen?