[BC3] tutorial voor instal text mode?(RH7)

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Weet iemand een goede link of zo ..
:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Zarc.oh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-05 18:52

Zarc.oh

heeft een HD van 20 YottaByte

Als je al niet door de setup kan komen, weet ik niet of het verstandig is om LiNuX te gaan installeren.
Ik zou je dan adviseren om een LiNuX distro in de winkel te kopen, daar zit meestal een boek bij. Met zoiets bijdehand gaat het installeren EN het gebruik van LiNuX vast veel beter.:)
Misschien moet je maar even op de site van Red Hat gaan kijken tussen de howto''s, daar staat vaak ook een "Install" hoofdstuk tussen. :)

Zoek wat je niet eerder vond

• BC3 Victim
wise guy

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zondag 06 mei 2001 19:30 schreef Zarc.oh het volgende:
Misschien moet je maar even op de site van Red Hat gaan kijken tussen de howto''s, daar staat vaak ook een "Install" hoofdstuk tussen. :)
Niet alleen een hoofdstuk. Een compleet "boek" voor de install! :P

• GiLuX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-11-2025
installing redhat7.0 for dummies
academic service
7034 paginas
+ 16 cd''s, 2 video banden en tux poster
isbn: 90 395 1091 1
www.bol.nl

"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-02 12:22

zomertje

Barisax knorretje

Op zondag 06 mei 2001 19:30 schreef Zarc.oh het volgende:
Als je al niet door de setup kan komen, weet ik niet of het verstandig is om LiNuX te gaan installeren.
Ik zou je dan adviseren om een LiNuX distro in de winkel te kopen, daar zit meestal een boek bij. Met zoiets bijdehand gaat het installeren EN het gebruik van LiNuX vast veel beter.:)
Misschien kan zn pc wel geen grafische install hebben of wil hij die helemaal niet.

Maargoed, staat er niks op de site van Redhat zelf?
Als je geen goede internet brouwser kan gebruiken is er onder linux console ook nog lynx, beetje kaal maar je kan in ieder geval wel de tekst van de site lezen :)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• BC3 Victim
Maar goed, hij heeft geen Linux geinstalleerd dus aan Lynx onder Linux heeft-ie niets... |:(

• Zarc.oh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-05 18:52

Zarc.oh

heeft een HD van 20 YottaByte

Op dinsdag 08 mei 2001 07:50 schreef karanin1 het volgende:
wise guy
Sorry, was niet zo zo cru bedoeld :)

Zoek wat je niet eerder vond

• BC3 Victim
OK wat ik bedoel is reeks met commandos waarmee je in de "shell" als ik het goed zeg , ik snap er nog niet zo veel van (zoals je gemnerkt hebt) monitors enzo kan configureren. Want dat staat niet in manual van een RH distro ! En als je begint met installatie dan krijg je een monitor boodschap met : out range... khz ...khz
Vandaar mijn miscchien wat verkeerd gestelde vraag

Pagina: 1