De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik zou je dan adviseren om een LiNuX distro in de winkel te kopen, daar zit meestal een boek bij. Met zoiets bijdehand gaat het installeren EN het gebruik van LiNuX vast veel beter.:)
Misschien moet je maar even op de site van Red Hat gaan kijken tussen de howto''s, daar staat vaak ook een "Install" hoofdstuk tussen.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Niet alleen een hoofdstuk. Een compleet "boek" voor de install!Op zondag 06 mei 2001 19:30 schreef Zarc.oh het volgende:
Misschien moet je maar even op de site van Red Hat gaan kijken tussen de howto''s, daar staat vaak ook een "Install" hoofdstuk tussen.
academic service
7034 paginas
+ 16 cd''s, 2 video banden en tux poster
isbn: 90 395 1091 1
www.bol.nl
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
Misschien kan zn pc wel geen grafische install hebben of wil hij die helemaal niet.Op zondag 06 mei 2001 19:30 schreef Zarc.oh het volgende:
Als je al niet door de setup kan komen, weet ik niet of het verstandig is om LiNuX te gaan installeren.
Ik zou je dan adviseren om een LiNuX distro in de winkel te kopen, daar zit meestal een boek bij. Met zoiets bijdehand gaat het installeren EN het gebruik van LiNuX vast veel beter.:)
Maargoed, staat er niks op de site van Redhat zelf?
Als je geen goede internet brouwser kan gebruiken is er onder linux console ook nog lynx, beetje kaal maar je kan in ieder geval wel de tekst van de site lezen
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Sorry, was niet zo zo cru bedoeldOp dinsdag 08 mei 2001 07:50 schreef karanin1 het volgende:
wise guy
Vandaar mijn miscchien wat verkeerd gestelde vraag